Η Conciso είναι ένα από τα πιο ιδιαίτερα concepts στην ιστορία της Ferrari και πιθανότατα το πιο περίεργο με το οποίο έχει ασχοληθεί ποτέ η Scuderia. Όλα πάνω της θυμίζουν τις βασικές απαρχές της ιταλικής εταιρείας, εκτός από ένα: τον σχεδιασμό της. Ο τελευταίος είναι το αποτέλεσμα των ιδεών του γερμανικού studio Michalak, που ήθελε να δώσει μία διαφορετική διάσταση στο αυτοκίνητο, εστιάζοντας στην πρωτοτυπία και τον μινιμαλισμό. Το μόνο σίγουρο είναι πως σε κάθε περίπτωση ένα τέτοιο όχημα δεν περνά απαρατήρητο.
Το πρωτότυπο φέρει τη σφραγίδα του αρχιμηχανικού Bernd Michalak και παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, το 1993. Ο Michalak είχε κατά νου να περιορίσει όσο περισσότερο μπορεί το βάρος του οχήματος, γι' αυτό και δεν υπάρχει οροφή, ούτε κανονικό παρμπρίζ, ενώ έχει χρησιμοποιηθεί περισσότερο αλουμίνιο, με αποτέλεσμα η Ferrari Conciso να είναι σχεδόν 30% ελαφρύτερη σε σχέση με την 328 GTS - το μοντέλο πάνω στο οποίο βασίστηκε η δημιουργία της.
Έχουν προσαρμοστεί σε αυτήν ακόμη αγωνιστικά καθίσματα, με τον χώρο του οδηγού να είναι περιορισμένος, όπως και εκείνος του συνοδηγού. Το εσωτερικό διαθέτει μία άκρως μινιμαλιστική σχεδίαση, με μόνο τα απαραίτητα όργανα να φιλοξενούνται εντός του, μαζί με ένα κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων και μόλις δύο αποθηκευτικούς χώρους, που έχουν διαμορφωθεί για να χωρούν οριακά τα κράνη των δύο επιβατών.
Ο ήχος του κινητήρα και οι επιδόσεις παραμένουν πάντοτε στα υψηλότερα standards. Διαθέτει έναν V8 κινητήρα 3,2 λίτρων που παράγει 270 ίππους και τελική ταχύτητα που αγγίζει τα 275 χλμ/ώρα. Τα 0-100 επιτυγχάνονται σε περίπου 5''. Οι πολέμιοι της Ferrari ωστόσο επιμένουν ότι μοιάζει με πλατύποδα.
Το ιδιαίτερο μοντέλο έχει κατορθώσει να κλέψει τις καρδιές αρκετών φίλων των 4 τροχών. Σε δημοπρασία που διοργανώθηκε πριν από έναν χρόνο από τον οίκο Sotheby's, η Ferrari Conciso αγοράστηκε έναντι €110.000.
Από: Esquire IT