Πρεμιέρα έκανε στις 24 του Νοέμβρη η πολυαναμενόμενη ταινία House of Gucci σε σκηνοθεσία Ridley Scott και πρωταγωνίστρια τη Lady Gaga. Ήδη με την πρεμιέρα της ταινίας, άρχισαν να διαφαίνονται και τα οφέλη για τον οίκο Gucci: οι αγοραστές άρχισαν να αναζητούν τσάντες και ρούχα της επωνυμίας Gucci.
Η κατακόρυφη άνοδος στις πωλήσεις
Συγκεκριμένα, η e-commerce πλατφόρμα Lovethesales.com, που συγκεντρώνει προϊόντα από τα e-shops διάφορων brands, αναφέρει σε report της ότι μετά την πρεμιέρα της ταινίας οι αναζητήσεις για τσάντες Gucci παρουσίασαν στην πλατφόρμα της αύξηση 257% σε σχέση με την εβδομάδα πριν την έξοδο της ταινίας στους κινηματογράφους, ενώ οι αναζητήσεις για ρούχα Gucci αυξήθηκαν κατά 73%.
Το γεγονός, βεβαίως, δεν προκαλεί έκπληξη. Ήδη στον Όμιλο Kering, στον οποίο ανήκει ο οίκος Gucci, είχαν προβλέψει ότι το "House of Gucci" θα λειτουργήσει ως "Hallo Effect" ("το φαινόμενο του φωτοστέφανου", όπως αποδίδεται στα ελληνικά) για το brand.
Στο φιλμ συμμετέχουν επίσης πρόσωπα που συνδέονται με τον οίκο, όπως η Salma Hayek, σύζυγος του CEO της Kering, François-Henri Pinault, αλλά και ο Jared Leto, ambassador του οίκου, που συμμετείχε μάλιστα και στο πρόσφατο show στο Los Angeles.
Η συνέχεια στο HarpersBazaar.gr