Η Julia Fox είναι ένα κορίτσι της διπλανής πόρτας της Νέας Υόρκης (not) και η Supreme ένα νεοϋορκέζικο brand. Καταλαβαίνεις τη σύνδεση; Όταν λοιπόν το brand παρουσίασε την ανοιξιάτικη συλλογή του με μία φωτογραφία που δείχνει τη Fox να ποζάρει σε ένα αεροπλάνο, με ένα δαντελένιο, κόκκινο σουτιέν Supreme, καπελάκι αεροσυνοδού και ένα μπουκάλι Hennessy στο χέρι, καθισμένη στην αγκαλιά του (επίσης Νεοϋορκέζου) skateboarder Tyshawn Jones, αν πούμε ότι ξαφνιαστήκαμε θα είναι ψέματα.

Η νέα καμπάνια

Η καμπάνια στο μεταξύ, φέρει την υπογραφή του σκηνοθέτη Harmony Korine, του οποίου το σενάριο για την ταινία Kids του 1995 αποτύπωσε μια συγκεκριμένη στιγμή της κουλτούρας του skate στη Νέα Υόρκη τη δεκαετία του '90.

Σε άλλα σημεία της καμπίνας εμφανίζονται πολλοί επαγγελματίες skaters, όπως ο Sean Pablo, ο Mathias Sauvageon και ο Ben Kadow, ντυμένοι μεταξύ άλλωμ με τα flashy prints της συλλογής και φανταχτερά μπουφάν bombers.

Ενώ η Supreme έχει στραφεί πολύ στις συνεργασίες πρόσφατα - συμπεριλαμβανομένων αυτών με τα brands Tiffany & Co., Missoni και Burberry - η ανοιξιάτικη καμπάνια μοιάζει με επιστροφή σε πράγματα που μας έχει συνηθίσει και για τα οποία αγαπήθηκε κιόλας.

Ειδικότερα, είναι η πρώτη που κυκλοφορεί υπό τον νέο δημιουργικό διευθυντή του brand Tremaine Emory, ο οποίος ανέλαβε το τιμόνι τον περασμένο Φεβρουάριο. Το ίδιο βέβαια, θα μπορούσε να ειπωθεί και για τη Fox: Ενώ βρίσκεται σταθερά στο ραντάρ της ποπ κουλτούρας από την πρώτη ημέρα του 2022 είναι σα να έχει στο μυαλό της ένα πολύ συγκεκριμένο σχέδιο προς επίτευξη.

>Διάβασε ακόμη: Julia Fox, τώρα και στο πλευρό της Madonna

"Είμαι το είδος του κοριτσιού που πάντα κοιτά τη μεγάλη εικόνα", είχε δηλώσει το 2020, σε μία χρονιά που μετά το Uncut Gems, η καριέρα της κανονικά θα είχε απογειωθεί αν δε μεσολαβούσε η καραντίνα.

"Σκέφτομαι πάντα μακροπρόθεσμα και μου αρέσει να oλοκληρώνω τα πράγματα από την αρχή ως το τέλος στο μυαλό μου", πρόσθεσε και δε μπορούμε παρά να συμφωνήσουμε μαζί της. 

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.