Πριβέ επιδείξεις μόδας, ταξίδια με καλυμμένα όλα τα έξοδα σε πεντάεστερα ξενοδοχεία και δείπνα στα ακριβότερα εστιατόρια; Δώρα; Ή μήπως χρειάζεται και κάτι παραπάνω; Μια πρόσκληση ας πούμε για τις Κάννες και τα Όσκαρ; Γιατί και αυτό μπορεί να κανονιστεί. Ξεχάστε λοιπόν τους VIP, που είθισται να προέρχονται μόνο από τον κόσμο του θεάματος και καλωσορίστε τους VIC, τους Very Important Clients. Εκείνους τους ελάχιστους ανθρώπους που μόνοι τους όμως διαμορφώνουν τον τζίρο των ισχυρότερων brands. Σύμφωνα με έρευνα της δημοσιογράφου του BOF Χάβι Λίμπερ οι οίκοι Μόδας εστιάζουν τώρα το ενδιαφέρον σε αυτή την ισχυρή μειονότητα, που είτε είναι εμφανής και διάσημη μέσω των social media είτε το ακριβώς αντίθετο, δηλαδή είναι άνθρωποι, συνήθως μεγαλύτερης ηλικίας, που απέχουν από τα social.
Η Αμερική φαίνεται να αποτελεί τώρα το ν.1 του ενδιαφέροντός των οίκων Μόδας, καθώς αντιπροσωπεύει το 30% στην αγορά των πολυτελών ειδών (η Κίνα έρχεται 2η στη λίστα). Κι όσο ισχύουν ακόμα αυστηροί περιορισμοί λόγω covid στην Κίνα, τα brands στρέφουν προς τη Δύση το βλέμμα προσπαθώντας να προσφέρουν στους καλύτερους πελάτες τους εμπειρίες που δεν θα ξεχάσουν ποτέ.
Μοναδικές εμπειρίες που δε μπορούν να αγοράσουν τα λεφτά
Όπως προσκλήσεις για τα σόου τους με τα πάντα πληρωμένα ή προσκλήσεις σε πριβέ πάρτι και εκδηλώσεις για λίγους. Ας μην ξεχνάμε πως στη μετα-covid εποχή ο κόσμος διψά για ταξίδια, εμπειρίες, διψά να ντυθεί και κυρίως να φανεί. Εκείνο λοιπόν που φαίνεται να συγκινεί ιδιαιτέρως τους VIC δεν είναι τα πεντάστερα (μπορούν ανά πάσα στιγμή εξάλλου να εξασφαλίσουν μόνιμη διαμονή σε αυτά όποτε το θελήσουν), αλλά εμπειρίες που δεν μπορούν να αγοράσουν.
Η συνέχεια στο WomanToc.gr