Στα αγγλικά τους λένε kidults και αποτελούν τουλάχιστον το 25% του κοινού της βιομηχανίας παιχνιδιών. Είναι οι ενήλικες που για κάποιον λόγο δεν τους είναι δυνατόν να ξεπεράσουν την αγάπη τους για τα παιδικά παιχνίδια ή που τα ανακάλυψαν ξανά κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Σε κάθε περίπτωση, του δίνουν και καταλαβαίνει, καθώς συνεισέφεραν σε μια άνευ προηγουμένου ανάπτυξη στις πωλήσεις παιδικών παιχνιδιών που, όσον αφορά τις Ηνωμένες Πολιτείες, σημείωσαν αύξηση κατά 37% μέσα στα δύο πρώτα χρόνια της πανδημίας, σύμφωνα με την αμερικανική εταιρεία ερευνών αγοράς NPD.

Καταναλωτές παιχνιδιών 12 και άνω

Ως ενήλικες για τη συγκεκριμένη βιομηχανία, πάντως, δεν μετρούν οι 18 και άνω αλλά οι 12 και άνω, κάτι που κάνει τα πράγματα πιο κατανοητά. Σε μία αγορά που ο τζίρος της την περασμένη χρονιά έφτασε τα 28,6 δισεκατομμύρια δολάρια, οι "ενήλικες", λοιπόν, ξόδεψαν περίπου 9 δισεκατομμύρια για να αγοράσουν από επιτραπέζια και φιγουρίνια του Star Wars μέχρι Lego και συλλεκτικές κάρτες της Marvel.

Τι παιχνίδια αγοράζουν οι ενήλικες

Σύμφωνα με μία άλλη έρευνα του 2021, η οποία διεξήχθη από την Toy Association, το 58% των ενηλίκων απάντησαν ότι είχαν αγοράσει από ένα τουλάχιστον παιχνίδι για τον εαυτό τους.

Πιο συγκεκριμένα:

- Το 65% είχε αγοράσει ένα επιτραπέζιο παιχνίδι

- Το 61% ένα παιχνίδι που να είχε να κάνει με τις χειροτεχνίες ή τις κατασκευές

- Το 53% είχε ξοδέψει χρήματα για συλλεκτικά αντικείμενα

- Το 52% είχε αγοράσει video games

Δεν γνωρίζουμε αν αυτή η τάση που δημιουργήθηκε κατά τα lockdowns, όσο οι άνθρωποι έμεναν στα σπίτια τους και έψαχναν τρόπους για να διοχετεύσουν τη δημιουργικότητά τους, θα συνεχίσει να υφίσταται και στο μέλλον. 

 

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.