Το rebranding εις το τετράγωνο της Victoria's Secret -από (μη ρεαλιστικά) σέξι σε body positive και ξανά μανά πίσω- έχει σαν αποτέλεσμα μία καμπάνια εσωρούχων, βγαλμένη από κάποιον άλλο πλανήτη. Πρωταγωνίστριες σε αυτή δεν είναι άλλες από τις πιο περιζήτητες στο χώρο του μόντελινγκ: Emily Ratajkowksi, Adriana Lima και Bella Hadid

Ας πάρουμε, όμως, τα πράγματα από την αρχή. Πριν από λίγα χρόνια, η Victoria's Secret αντιμετώπισε έντονες αντιδράσεις λόγω των μη ρεαλιστικών προτύπων που προωθούσε, και έτσι στην προσπάθεια να γίνει πιο inclusive και diverse, αποφάσισε να αλλάξει το ύφος του brand. Κίνηση-ορόσημο αυτής της νέας στρατηγικής, αποτέλεσε η ματαίωση του καθιερωμένου, ετησίου show εσωρούχων της.

Βλέποντας, ωστόσο, τις πωλήσεις της να πέφτουν κατά 5% το τελευταίο έτος, η Victoria's Secret αποφάσισε να γυρίσει στα γνώριμα "λημέρια" της, επιστρατεύοντας τα (αδιαμφισβήτητα) πιο σέξι μοντέλα του πλανήτη στη νέα της καμπάνια.

Ακόμη, το brand προχώρησε σε μία αρκετά σημαντική κίνηση, ανακοινώνοντας το Victoria's Secret: The Tour '23, σε μία προσπάθεια αναβίωσης της εμβληματικής επίδειξης εσωρούχων.

Αν και τα παραπάνω έχουν διαφοροποιήσει σε ένα βαθμό τον προσανατολισμό του brand, αξίζει να σημειωθεί πως η Victoria's Secret εξακολουθεί να πιστεύει, πως "η σεξουαλικότητα μπορεί να είναι inclusive", όπως είχε δηλώσει ο πρόεδρος της Victoria's Secret σε μια κλήση επενδυτών την περασμένη εβδομάδα, σύμφωνα με το CNN.

Εμείς πάλι, εντελώς ρηχά, κρατάμε το οφθαλμόλουτρο. Πειράζει;

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.