H Gen Z ενημερώνεται μέσα από την πλατφόρμα του TikTok και αυτό, δε μας κάνει καμία εντύπωση. Ειδικότερα, μία νέα μελέτη αποκάλυψε ότι οι GenZers επιλέγουν να ενημερώνονται μέσω των κοινωνικών δικτύων, αφομοιώνοντας πρώτα τους τίτλους και μετά αναζητώντας τα σημαντικά σημεία και τις απόψεις των άλλων - στην καλύτερη περίπτωση.

Για την ακρίβεια, σύμφωνα με την Google, οι νεότεροι χρήστες βασίζονται στις αναρτήσεις των influencers και τα σχόλια των χρηστών αντί για τις παραδοσιακές πηγές ειδήσεων. 

Το Jigsaw, θυγατρική της Google, μελέτησε συγκεκριμένα πώς αλληλεπιδρά η Gen Z με τα μέσα. Και τι έδειξε η μελέτη αυτή; Ότι οι νέοι δεν εμπιστεύονται τις ειδησεογραφικές σελίδες με διαφημίσεις ή συνδρομές. Οι νεότεροι λοιπόν, συχνά διαβάζουν μόνο τους τίτλους πριν ανατρέξουν στα σχόλια, αποφεύγοντας τις μεγάλης διάρκειας αναγνώσεις και δείχνοντας μία προτίμηση στο να λαμβάνουν πληροφορίες από τους influencers που όπως όλα δείχνουν, εμπιστεύονται με κλειστά μάτια.

Αυτό φυσικά, δε σημαίνει ότι η Gen Z είναι μία γενιά τεμπέληδων. Αναζητούν απλώς ποικίλες απόψεις και προσωπικές εμπειρίες. Αντίστοιχα, όταν πρόκειται για θέματα διατροφής και ευεξίας, προτιμούν να δοκιμάζουν οι ίδιοι αντί να βασίζονται σε μεγάλες έρευνες.

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.