Η UEFA διερευνά τον Cristiano Ronaldo για αθέμιτη διαφήμιση μετά την κοινοποίηση των καρδιακών του παλμών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, κατά τη διάρκεια της νίκης της Πορτογαλίας επί της Σλοβενίας στο Euro 2024.

Συγκεκριμένα, ο Ronaldo ανέφερε την εταιρεία μέτρησης WHOOP, κάτι που θεωρείται παράνομο από την UEFA, καθώς συνδέει προϊόντα με επίσημες διοργανώσεις χωρίς άδεια. Παρόμοιο περιστατικό είχε συμβεί το 2012 με τον Nicklas Bendtner, που τιμωρήθηκε με πρόστιμο και αποκλεισμό.

Ο Ricardo Fort, πρώην επικεφαλής χορηγιών της Visa και της Coca-Cola, τόνισε ότι η ενέργεια αυτή αποτελεί αθέμιτη διαφήμιση ενώ προτείνει πρόστιμα για τον παίκτη και την εταιρεία. Αξίζει να σημειωθεί πως ο 39χρονος φοράει μία από τις συσκευές τους, κατά τη διάρκεια του Euro 2024, και τα δεδομένα του καρδιακού του ρυθμού από τη νίκη της Πορτογαλίας στα πέναλτι δημοσιεύτηκαν από την εταιρεία στα σόσιαλ μίντια την περασμένη Τρίτη. Κάτι που μάλλον, δεν άρεσε σε πολλούς. 
 

"Αυτό το διάγραμμα κυκλοφορεί σήμερα. Είναι παράνομο και θα πρέπει να επιβληθεί πρόστιμο τόσο στον παίκτη όσο και στην εταιρεία", σημείωσε ο Ricardo Fort στο Χ.

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.