Ο Mark Zuckerberg μας έχει εντυπωσιάσει όλους τον τελευταίο καιρό με τη δραματική του μεταμόρφωση σε έναν μοντέρνο τύπο με αλυσίδες.
Αυτή η αλλαγή βέβαια, ίσως και να μην αφορά απλώς την εξέλιξη του γούστου του, αλλά να αποτελεί ένα μέρος μιας στρατηγικής ούτως ώστε να γίνει πιο προσιτός στους συνομήλικους του. Ποια είναι όμως η αλήθεια; Μήπως κρύβεται πίσω από ένα παλιό του email;
Ειδικότερα, τον Ιανουάριο του 2020, ο CEO της Meta αντάλλαξε emails με τον Peter Thiel και άλλους συναδέλφους σχετικά με την προσέγγιση των millennials στο Facebook. Ένα συγκεκριμένο email αποκαλύπτει τώρα ότι ο Zuckerberg, στόχευε να καλλιεργήσει μια νέα προσωπική επωνυμία για να προσελκύσει και αυτή τη γενιά.
Πιο συγκεκριμένα, σε ένα email στις 4 Ιανουαρίου 2020, ο Zuckerberg έγραφε: "Ενώ η εταιρεία μας παίζει σημαντικό ρόλο στη ζωή αυτής της γενιάς, αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό για το πώς εμφανίζομαι επειδή είμαι το πιο γνωστό πρόσωπο της γενιάς μου".
Αν και το Meta αντιμετωπίζει αυξημένο ανταγωνισμό από το TikTok, ο Zuckerberg φαίνεται να ακολουθεί το σχέδιο του. Ο ίδιος έχει αλλάξει την τυποποιημένη εμφάνισή του με γκρι μπλουζάκια, επιλέγοντας πλέον καφέ μπουφάν και χρυσές αλυσίδες. Και τα αποτελέσματα φυσικά είναι εμφανή, με τον ίδιο να γίνεται πολύ συχνά viral για τις εντυπωσιακές του -ή και όχι- επιλογές.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.