Η Olivia Munn δείχνει κάτι περισσότερο από την αυτοπεποίθησή της στη νέα δυναμική καμπάνια των εσωρούχων SKIMS της Kim Kardashian στο πλαίσιο του μήνα ευαισθητοποίησης για τον καρκίνο του μαστού: Δείχνει τη δύναμη που κρύβεται πίσω από τις ουλές της.

Η ηθοποιός και ακτιβίστρια, η οποία διαγνώστηκε με μια σπάνια μορφή καρκίνου του μαστού το 2023, αποκάλυψε τις ουλές της από τη διπλή μαστεκτομή στην οποία υπεβλήθη σε μια σειρά φωτογραφιών που προωθούν τη νέα συλλογή της μάρκας. 

Η συμμετοχή της Munn στην καμπάνια είναι μια βαθιά προσωπική δήλωση για την ανθεκτικότητα, τη θετικότητα και τη σημασία του να "αγκαλιάζει" και να αποδέχεται κανείς το ταξίδι του μετά τον καρκίνο.

Στην καμπάνια, την οποία εγκαινίασε η ιδρύτρια της SKIMS Kim Kardashian, η Munn ποζάρει φορώντας μια σειρά από σουτιέν, συμπεριλαμβανομένου του πολυσυζητημένου σουτιέν με την ψεύτικη θηλή. Σε μια εντυπωσιακή φωτογραφία που μοιράστηκε στα Instagram Stories της, η Munn στέκεται στο πλάι, επιτρέποντας να φανούν οι ουλές της μαστεκτομής της.

Στο βίντεο που συνοδεύει τη φωτογράφιση, η Munn μιλά ανοιχτά για την εμπειρία της, λέγοντας: "Ο τρόπος που φαίνεται το σώμα μου είναι απλώς μια αναπαράσταση του πόσο σκληρά πάλεψα".

Στο μεταξύ, κατά τη διάρκεια της εμφάνισής της στην εκπομπή Today, η Munn εξήγησε ότι η απόφαση να παρουσιάσει τα ουλές της δεν ήταν προγραμματισμένη. Καθώς η φωτογράφιση προχωρούσε και η ομάδα μακιγιάζ προσπαθούσε να καλύψει τα σημάδια, της ήρθε η ιδέα. "Κοίταξα στον καθρέφτη και σκέφτηκα: 'Βαρέθηκα να είμαι ανασφαλής για τις ουλές μου'", είπε. Για τη Munn, η καμπάνια έγινε μια ευκαιρία να μετατρέψει την αδυναμία της σε ενδυνάμωση.

Η ιστορία της Munn μπορεί να χρησιμεύσει επίσης ως έκκληση για μεγαλύτερη ευαισθητοποίηση και υποστήριξη. Μέσω της συνεργασίας αυτής, η Skims δεσμεύτηκε να δωρίσει το 10% των εσόδων από επιλεγμένα προϊόντα σε φιλανθρωπικά ιδρύματα για τον καρκίνο του μαστού, συμπεριλαμβανομένου του Ιδρύματος Susan G. Komen.

Με αυτόν τον τρόπο, η Munn ελπίζει να ενθαρρύνει άλλες γυναίκες να αγκαλιάσουν τις ουλές τους και να νιώσουν ενδυναμωμένες από τη δύναμη που αντιπροσωπεύουν.

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.