Η αλυσίδα εστιατορίων Hooters, διάσημη για τα φτερούγες κοτόπουλου και τις σερβιτόρες με τις χαρακτηριστικές στολές, υπέβαλε αίτηση πτώχευσης, προσπαθώντας να αντιμετωπίσει τις οικονομικές της δυσκολίες.
Το HOA Restaurant Group κατέθεσε τη Δευτέρα αίτηση για υπαγωγή στο Κεφάλαιο 11 περί πτώχευσης στο δικαστήριο του Ντάλας στο Τέξας. Σύμφωνα με την εταιρεία, δεν σχεδιάζει να βάλει "λουκέτο" στα καταστήματά της αλλά να βρει λύση μέσα στους επόμενους μήνες.
Μια ομάδα από τους αρχικούς ιδρυτές, που διατηρεί σχεδόν το ένα τρίτο των καταστημάτων Hooters στις ΗΠΑ, σχεδιάζει να αγοράσει περισσότερα καταστήματα και να συνεχίσει τη λειτουργία τους, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της εταιρείας.
"Τα γνωστά εστιατόρια Hooters ήρθαν για να μείνουν. Παίρνουμε μέτρα για να ενισχύσουμε την επιχείρησή μας και να εξυπηρετήσουμε καλύτερα τους πελάτες μας μακροπρόθεσμα", ανέφερε η εταιρεία στην επίσημη ιστοσελίδα της.
Τα οικονομικά προβλήματα
Τα Hooters ιδρύθηκαν το 1983 στην Clearwater της Φλόριντα και εδρεύουν στην Ατλάντα της Τζόρτζια. Τα οικονομικά τους προβλήματα όμως δεν είναι καινούργια.
Από το 2017, η εταιρεία ήταν χορηγός του αυτοκινήτου No 9 της Nascar, που οδηγούσε ο Chase Elliott. Όμως, πέρυσι, η Hendrick Motorsports έληξε τη συνεργασία, καθώς η Hooters δεν μπορούσε να ανταποκριθεί στις οικονομικές της υποχρεώσεις.
Η στρατηγική της επιχείρησης έχει δεχθεί αρκετές προκλήσεις. Στο παρελθόν, η Hooters έχει αντιμετωπίσει αγωγές για τις πολιτικές πρόσληψής της, καθώς προσλάμβανε αποκλειστικά γυναίκες σερβιτόρες. Πέρυσι, συμφώνησε να καταβάλει 250.000 δολάρια και να προχωρήσει σε επιπλέον αποζημιώσεις για να διευθετήσει αγωγή που αφορούσε διακρίσεις λόγω φυλής και χρώματος σε κατάστημα της στη Greensboro της Βόρειας Καρολίνας.
Το 2022, η εταιρεία είχε διαψεύσει φήμες ότι σχεδίαζε να κλείσει ή να επαναπροσδιορίσει το brand λόγω αλλαγής στις προτιμήσεις των πελατών. Ωστόσο, η οικονομική κατάσταση δεν φαίνεται να βελτιώθηκε.
Το 2019, το ξενοδοχείο-καζίνο Hooters κοντά στο Las Vegas Strip πωλήθηκε σε ινδική ξενοδοχειακή εταιρεία και μετονομάστηκε σε Oyo Hotel and Casino.
Ακόμη και το 2017, η εταιρεία είχε δοκιμάσει μια νέα εκδοχή των εστιατορίων της, χωρίς τις σερβιτόρες με τα στενά μπλουζάκια, σε μια προσπάθεια να διαφοροποιηθεί από το αρχικό της concept. Φαίνεται, όμως, πως οι καιροί άλλαξαν και τα προβλήματα για την αλυσίδα συνεχίζονται.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.