Αν η δυστοπική αισθητική του Severance σας γοήτευσε, τώρα μπορείτε να τη φέρετε και στον δικό σας χώρο εργασίας. Η ΙΚΕΑ Ινδίας παρουσίασε μια νέα καμπάνια για τη σειρά επίπλων γραφείου Mittzon, εμπνευσμένη από το απόλυτα ελεγχόμενο εταιρικό περιβάλλον της Lumon Industries.
Παράλληλα, να θυμίσουμε ότι η Apple έκανε διαθέσιμο στο web store της έναν νέο υπολογιστή, που μοιάζει εκπληκτικά με εκείνον που χρησιμοποιούν οι χαρακτήρες της σειράς, ενισχύοντας ακόμη περισσότερο την pop culture επίδραση του Severance. Ακόμα κι αν δεν τον διαθέτει προς πώληση ακόμη, ίσως τελικά πειστούν να το λανσάρουν πραγματικά. Πάντως το workspace της IKEA είναι πράγματι προς πώληση σε αρκετές χώρες.
Μυστηριώδης και σημαντική δουλειά
Η ΙΚΕΑ είναι γνωστή για τις έξυπνες διαφημιστικές καμπάνιες της, που δεν επικεντρώνονται απλώς στα προϊόντα αλλά συμμετέχουν σε ευρύτερες πολιτιστικές συζητήσεις. Στη νέα της καμπάνια, προωθεί ένα ηχομονωτικό διαχωριστικό γραφείου, τονίζοντας τη σημασία της ιδιωτικότητας στον εργασιακό χώρο. Το σλόγκαν της καμπάνιας λέει ξεκάθαρα: "Για μια δουλειά μυστηριώδη και σημαντική. Innie ή outie, όλοι αξίζουν ιδιωτικότητα", παραπέμποντας άμεσα στη διπλή ζωή των υπαλλήλων της Lumon και στη μοναδική αφήγηση του Severance.
Η αισθητική της καμπάνιας αποπνέει την ίδια μινιμαλιστική και ελαφρώς αγχωτική ατμόσφαιρα της σειράς. Μινιμαλιστικοί χώροι, ψυχρά χρώματα και απόλυτη γεωμετρία – χαρακτηριστικά που δανείζονται από την κινηματογραφική επιρροή του Playtime του Jacques Tati, όπως και το ίδιο το Severance. Η ΙΚΕΑ, με αυτή την επιλογή, δεν προτείνει απλώς ένα πρακτικό έπιπλο. Παρουσιάζει ένα workspace που καθορίζει την ψυχολογία και την εμπειρία της εργασίας, με έμφαση στην απομόνωση και τη συγκέντρωση.
Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που η ΙΚΕΑ εμπνέεται από την pop culture για να προωθήσει τα προϊόντα της. Τα τελευταία χρόνια, έχει μεταμορφωθεί από μια κλασική πολυεθνική εταιρεία επίπλων σε έναν brand που συμμετέχει ενεργά στον πολιτιστικό διάλογο. Το Severance, με την ανατριχιαστικά ακριβή αναπαράσταση ενός αποστειρωμένου εργασιακού περιβάλλοντος, έγινε το τέλειο σκηνικό για αυτή την εκστρατεία.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.