Στο πιο κομψό σκηνικό του φετινού καλοκαιριού, το Esquire Summerhouse στο Island Private House, η παρουσία του Ploom αποτέλεσε σημείο αναφοράς. Το premium brand που συνδυάζει τεχνολογία και αισθητική είχε το δικό του, ξεχωριστό booth, ανεβάζοντας ψηλά τον πήχη της εμπειρίας.
Στον ειδικά σχεδιασμένο χώρο, το Ploom παρουσίασε τη νέα γκάμα συσκευών Ploom X Advanced (Aqua Halo), συνδυάζοντας τεχνολογία αιχμής και μοναδική αισθητική.
Μια συσκευή που αποδεικνύει ότι το design μπορεί να είναι premium και λειτουργικό
Οι επισκέπτες γνώρισαν τη συσκευή που έχει επαναπροσδιορίσει το είδος της: compact, χωρίς κουμπιά, με minimal design και δυνατότητα έως και 20 χρήσεων με μία πλήρη φόρτιση — χάρη στην υπερσύγχρονη τεχνολογία HeatFlow, που διατηρεί σταθερή τη θερμοκρασία καθ’ όλη τη διάρκεια της χρήσης, προσφέροντας πλούσια γεύση, λιγότερη οσμή και αίσθηση υψηλού επιπέδου.
Η συσκευή δεν είναι μόνο εργαλείο, αλλά έγινε και fashion statement: πολλοί επέλεξαν το Aqua Halo limited edition kit, με αποχρώσεις εμπνευσμένες από το καλοκαίρι και τη λάμψη του νερού, που συνέβαλαν στην premium και παιχνιδιάρικη εμπειρία του booth.
Celebrities & games
Το Ploom δεν έφερε απλώς προϊόντα — έφερε διάδραση. Πλήθος γνωστών προσώπων του lifestyle και δημοφιλείς influencers ήρθαν σε επαφή με τα προϊόντα Ploom, τόσο τις συσκευές, όσο και τα κομψά αξεσουάρ τους και, φυσικά, συμμετείχαν σε ένα παιχνίδι τύπου beer‑pong που γέμισε ενέργεια και στιγμιότυπα ιδανικά για social media.
Η παρουσία του Ploom στο Esquire Summerhouse αναδείχθηκε ως η αναγκαία premium πινελιά μιας βραδιάς σχεδιασμένης για περιεχόμενο και εξωστρέφεια ενώ "τόνισε" τη σύνδεση της τεχνολογίας με το στιλ.
Παράλληλα, το booth ήταν λειτουργικό: υπήρχε βάση φόρτισης για τις συσκευές και άλλα προϊόντα από τη συλλογή του Ploom. Έτσι, οι επισκέπτες είχαν τη δυνατότητα να γνωρίσουν να μάθουν και να φορτίσουν.
Η φιλοσοφία Ploom
Το Ploom δεν είναι απλά ένα προϊόν. Είναι αποτέλεσμα δεκαετών ερευνών, από την πρώτη κυκλοφορία στην Ιαπωνία με την Ploom S συσκευή το 2019 έως τη σύγχρονη ναυαρχίδα X Advanced, με στόχο τη βέλτιστη εμπειρία θέρμανσης — πλούσια σε γεύση, με λιγότερη οσμή.
Αυτό το προϊόν απευθύνεται αποκλειστικά σε ενήλικες.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.