
Η Nautica στο πλευρό της All For Blue-Καθαρισμός στη Δήλο στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας "Keep Mykonos Bue"
Η Nautica βρέθηκε στο πλευρό της All For Blue, με ιδρύτρια την Κατερίνα Τοπούζογλου, υποστηρίζοντας τη δράση καθαρισμού του αρχαιολογικού νησιού της Δήλου

Η Nautica, το διεθνώς αναγνωρισμένο lifestyle brand με βαθιά ναυτική ταυτότητα, βρέθηκε στο πλευρό της All For Blue, με ιδρύτρια την Κατερίνα Τοπούζογλου, υποστηρίζοντας τη δράση καθαρισμού του αρχαιολογικού νησιού της Δήλου, στο πλαίσιο της περιβαλλοντικής πρωτοβουλίας "Keep Mykonos Blue".

Nautica: Η δράση καθαρισμού του αρχαιολογικού νησιού της Δήλου
Η περιβαλλοντική αυτή αποστολή ξεκίνησε τον Νοέμβριο του 2024 και εκτείνεται έως τον Μάιο του 2025, με αποκορύφωμα έναν συντονισμένο υποβρύχιο και παράκτιο καθαρισμό στη Δήλο, στις 7 Απριλίου 2025, περιμετρικά του αρχαιολογικού χώρου. Παράλληλα, καθ’ όλη τη διάρκεια της ενέργειας, υλοποιήθηκαν εκπαιδευτικά σεμινάρια σε όλα τα σχολεία της Μυκόνου, σε 2.000 μαθητές, με στόχο την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των νέων σχετικά με την προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος.

Στη δράση καθαρισμού στο νησί της Δήλου, συμμετείχαν εθελοντές όλων των ηλικιών, μεταξύ των οποίων μαθητές, πρόσκοποι και πολίτες της τοπικής κοινωνίας. Κατά τη διάρκεια της δράσης, απομακρύνθηκαν σημαντικές ποσότητες απορριμμάτων, μεταξύ των οποίων πλαστικά αντικείμενα, καπέλα, μπουκάλια, ρούχα και ελαστικά, αναδεικνύοντας την ανάγκη για συνεχή περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση και δράση.

Η Nautica, ένα brand άρρηκτα συνδεδεμένο με τη θάλασσα, στήριξε τη συγκεκριμένη δράση στο πλαίσιο της σταθερής της δέσμευσης για βιώσιμη ανάπτυξη και κοινωνική προσφορά. Στα πλαίσια της συνεργασίας, η Ιδρύτρια της All For Blue, κα. Κατερίνα Τοπούζογλου, ανέφερε: "Η συνεργασία μας με τη Nautica για τον καθαρισμό του βυθού της Δήλου δεν ήταν απλώς μια ακόμα δράση, αλλά μια αποστολή σε έναν τόπο μοναδικής ιστορικής και περιβαλλοντικής σημασίας. Στη Δήλο, όπου η αρχαία κληρονομιά συναντά την απαράμιλλη φυσική ομορφιά, η προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος αποκτά ακόμα μεγαλύτερη αξία. Ευχαριστούμε την εταιρία που στάθηκε δίπλα μας σε αυτό το εγχείρημα, δίνοντας ένα ηχηρό μήνυμα για τη σημασία της διατήρησης κληρονομιάς μας".

H Nautica διανέμεται από τη NotosCom Συμμετοχές.
Λίγα λόγια για τη Nautica
Η Nautica ιδρύθηκε το 1983 από τον David Chu με στόχο να μεταφέρει την αίσθηση του υδάτινου στοιχείου στο καθημερινό στυλ. Με παρουσία σε περισσότερες από 65 χώρες, αποτελεί ένα παγκοσμίου φήμης lifestyle brand, ταυτισμένο με την κουλτούρα της θαλάσσιας ζωής. Διατηρώντας ζωντανή την κληρονομιά της ιστιοπλοΐας και της αθλητικής ένδυσης, η Nautica συνεχίζει να καινοτομεί, προσφέροντας συλλογές που συνδυάζουν κλασικά ναυτικά στοιχεία με σύγχρονες τάσεις. Η μάρκα διατίθεται στην ελληνική αγορά από τη NotosCom Συμμετοχές.
Λίγα λόγια για την All For Blue:
Η All For Blue ιδρύθηκε το 2017 από την Κατερίνα Τοπούζογλου, με αποστολή την προστασία του θαλάσσιου οικοσυστήματος και την ευαισθητοποίηση των πολιτών σχετικά με τη ρύπανση των ωκεανών. Ο οργανισμός δραστηριοποιείται τόσο στην Ελλάδα όσο και διεθνώς, με έμφαση σε εκπαιδευτικές και βιωματικές δράσεις, ενώ μέχρι σήμερα, έχει πραγματοποιήσει πάνω από 460 δράσεις καθαρισμού ακτών και βυθών, απομακρύνοντας περισσότερους από 323 τόνους απορριμμάτων.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
HUAWEI Pura 80 Series: Η τέχνη της φωτογραφίας και του design σε νέα εποχή
Η Huawei φέρνει στην ελληνική αγορά τη νέα, εμβληματική σειρά HUAWEI Pura 80 Series, θέτοντας νέα πρότυπα στην κινητή φωτογραφία και το design.
Διαδικτυακό μπλακάουτ: Προβλήματα σε υπηρεσίες της Amazon παγκοσμίως - Ποιες άλλες εφαρμογές επηρεάζονται;
Χάος στο διαδίκτυο μετά από σοβαρή βλάβη στους Amazon Web Services (AWS), που "έριξε" εφαρμογές όπως τα Snapchat, Roblox, Fortnite και Zoom. Οι αναφορές για προβλήματα αυξάνονται ραγδαία και στην Ελλάδα.
Γραφει Παυλος ΚρουστηςO 969 Rock FM κάνει το viral trend AI Elevator Challenge μια ροκ εμπειρία
Το πιο viral trend των social έγινε… ροκ! Ο 969 Rock FM μπαίνει στο AI Elevator Challenge και ανεβάζει τη φαντασία (και την ένταση) στα ύψη, παρέα με τους μεγαλύτερους θρύλους της ροκ.
Γιατί οι επιστήμονες εμπιστεύονται όλο και λιγότερο την Τεχνητή Νοημοσύνη
Νέα στοιχεία σκιαγραφούν τις αντιλήψεις της ερευνητικής κοινότητας για την τεχνητή νοημοσύνη το 2025, αναδεικνύοντας μεταβολές στη στάση απέναντι στην τεχνολογία.
Γραφει Τιμος ΣαλαμεςΠώς μπορείς να μετατρέψεις τις φωτογραφίες σου σε βίντεο
Η Google φέρνει ένα νέο εργαλείο στο Gemini που επιτρέπει στους χρήστες να δίνουν ζωή στις φωτογραφίες τους, μετατρέποντάς τες σε εντυπωσιακά βίντεο με λίγα μόνο κλικ.
Γραφει Παυλος ΚρουστηςΗ λίστα με τα ισχυρότερα διαβατήρια - Εκτός Top 10 για 1η φορά οι ΗΠΑ, πού βρίσκεται η Ελλάδα
Ο Henley Passport Index για το 2025 δείχνει ποιες χώρες έχουν τα πιο "δυνατά" διαβατήρια. Δείτε τη θέση της Ελλάδας, τις αλλαγές για ΗΠΑ και Βρετανία και τις ανατροπές στην κατάταξη.