Υπάρχουν στιγμές που μια εταιρική συνεργασία υπερβαίνει τα όρια της απλής χορηγίας και εξελίσσεται σε κάτι βαθύτερο, πιο αυθεντικό. Το φυσικό μεταλλικό νερό ΒΙΚΟΣ και το Ioannina Lake Run έχουν χτίσει μια τέτοια σχέση, που βρίσκει τις ρίζες της στην ιστορία, την παράδοση και το αδιαμφισβήτητο πάθος για τον αθλητισμό.
Στις 20 και 21 Σεπτεμβρίου, η λίμνη Παμβώτιδα μεταμορφώθηκε για μία ακόμη φορά σε πόλο έλξης αθλητών. Το 19ο Ioannina Lake Run έφερε στα Ιωάννινα πάνω από 5.400 συμμετοχές, αριθμός που καταδεικνύει όχι μόνο τη δυναμική του θεσμού, αλλά και την απήχηση που έχει σε εθνικό επίπεδο. Δρομείς από κάθε γωνιά της Ελλάδας συγκεντρώθηκαν γύρω από τη μαγευτική λίμνη για να πάρουν μέρος σε αγώνες 30, 10 και 5 χιλιομέτρων, καθώς και στον αγώνα βάδην των 30 χιλιομέτρων.
Η εμβληματική παρουσία στην πλατεία Μαβίλη
Το κόκκινο container ΒΙΚΟΣ στην πλατεία Μαβίλη λειτούργησε ως κεντρικό σημείο συνάντησης, όπου αθλητές και επισκέπτες ενυδατώθηκαν και απόλαυσαν ξεχωριστές στιγμές διασκέδασης. Το container αποτύπωσε με τον πιο απτό τρόπο τη φιλοσοφία της μάρκας ΒΙΚΟΣ: να ανταποκρίνεται ουσιαστικά στις ανάγκες με ουσία και πραγματικό αντίκτυπο.
Η στρατηγική του φυσικού μεταλλικού νερού ΒΙΚΟΣ δεν περιορίζεται στην παροχή προϊόντων. Η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων έχει επιλέξει να επενδύσει στην κοινωνία, αναγνωρίζοντας ότι η πραγματική αξία δημιουργείται όταν μια επιχείρηση γίνεται μέρος του κοινωνικού ιστού του τόπου της.
Πέρα από τους αριθμούς - Η αξία της συμμετοχής
Οι αριθμοί μιλούν από μόνοι τους: 2.658 συμμετοχές στον αγώνα των 30 χιλιομέτρων, 1.142 στα 10 χιλιόμετρα, σχεδόν 1.500 στα 5 χιλιόμετρα και 105 στον αγώνα βάδην. Ωστόσο, η πιο συγκινητική στιγμή ήταν η συμμετοχή δύο αθλητών σε τροχήλατα αμαξίδια μαζί με τους οδηγούς τους, που έλαβαν χώρα πριν την επίσημη εκκίνηση. Αυτές οι στιγμές θυμίζουν γιατί ο αθλητισμός είναι κάτι περισσότερο από ανταγωνισμός. Είναι συμμετοχή, ένωση και υπέρβαση.
Το φυσικό μεταλλικό νερό ΒΙΚΟΣ κατανοεί αυτήν την πολυδιάστατη φύση του αθλητισμού και γι’ αυτό η παρουσία του δεν περιορίζεται σε τυπικές χορηγικές υποχρεώσεις. Αντίθετα, η μάρκα γίνεται αυθεντικός πρεσβευτής των αξιών που εκπροσωπεί το Ioannina Lake Run: της υγείας, της ευεξίας, του "ευ αγωνίζεσθαι" και της κοινωνικής συνοχής.
Τουρισμός, οικονομία και κοινωνική ευθύνη
Το Ioannina Lake Run έχει εξελιχθεί σε έναν από τους σημαντικότερους τουριστικούς μαγνήτες των Ιωαννίνων. Οι χιλιάδες επισκέπτες που καταφθάνουν στην πόλη για τη διοργάνωση ενισχύουν την τοπική οικονομία, ενώ ταυτόχρονα γνωρίζουν τις ομορφιές της Ηπείρου. Σε αυτήν την εξίσωση, το φυσικό μεταλλικό νερό ΒΙΚΟΣ δεν δίνει απλώς το παρών, είναι συν-δημιουργός.
Η μακροχρόνια συνεργασία με τη διοργάνωση αντανακλά μια στρατηγική που εμβαθύνει σε θέματα κοινωνικής ευθύνης. Όταν μια επιχείρηση στηρίζει έναν τοπικό θεσμό, δημιουργείται ένας κύκλος αξίας που ωφελεί όλους: την επιχείρηση, την κοινωνία, τους αθλητές και την πόλη.
Το μέλλον της συνεργασίας
Καθώς το Ioannina Lake Run συμπληρώνει 19 χρόνια ζωής, η σχέση του με το φυσικό μεταλλικό νερό ΒΙΚΟΣ έχει ωριμάσει και έχει μετουσιωθεί σε έναν αυθεντικό συνεταιρισμό. Δεν πρόκειται για μια συμβατική σχέση χορηγού και διοργανωτή, αλλά για μια κοινή δέσμευση προς τον αθλητισμό, την κοινωνία και την ανάπτυξη του τόπου.
Αυτή η προσέγγιση θα μπορούσε να αποτελέσει πρότυπο για άλλες επιχειρήσεις που αναζητούν τρόπους να συνδεθούν ουσιαστικά με την κοινωνία τους. Το φυσικό μεταλλικό νερό ΒΙΚΟΣ έχει δείξει ότι η πραγματική εταιρική ευθύνη δεν έρχεται από τα λόγια, αλλά από τη συνεπή παρουσία, τη γνήσια στήριξη και την αμοιβαία δέσμευση για την πρόοδο.
Ο αθλητισμός χρειάζεται τέτοιους συνοδοιπόρους. Η κοινωνία χρειάζεται τέτοιες επιχειρήσεις. Και το φυσικό μεταλλικό νερό ΒΙΚΟΣ εξακολουθεί να αποδεικνύει ότι όταν η επιχειρηματικότητα συναντά το κοινωνικό όραμα, τα αποτελέσματα είναι εντυπωσιακά και μακροπρόθεσμα.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.