Ο Robert De Niro και ο Al Pacino έχουν γράψει μια από τις πιο εμβληματικές ιστορίες φιλίας στην ιστορία του Χόλιγουντ. Οι δυο τους έχουν δώσει ζωή σε μερικούς από τους πιο σκληρούς, απρόβλεπτους και απειλητικούς χαρακτήρες που έχει γνωρίσει ο παγκόσμιος κινηματογράφος. Αν ωστόσο, προσπαθούσε κανείς να βγάλει συμπεράσματα για τις προσωπικότητές τους βασιζόμενος στο έργο τους, θα τους φανταζόταν στριμμένους και δύστροπους. Και θα απείχε χιλιόμετρα από την αλήθεια. Οι δύο τους είναι κολλητοί φίλοι εδώ και τουλάχιστον τριάντα χρόνια και μια ματιά στη νέα καμπάνια της Moncler είναι αρκετή για να δεις ότι η ειλικρίνεια και η αγάπη που τους ενώνει δεν έχει ξεθυμάνει ούτε στο ελάχιστο με το πέρασμα του χρόνου.
Η καμπάνια φέρει τον τίτλο Warmer Together—έναν τίτλο απόλυτα ταιριαστό στο bromance τους. Θωερητικά, πρόκειται για έναν εορτασμό των διάσημων puffer jackets της μάρκας και της πραγματικής ζεστασιάς που προσφέρουν. Αλλά το νόημα για τους δυο τους είναι βαθύτερο.
"Για δεκαετίες, η Moncler συνδέεται με τον χειμώνα και τα puffer jackets, αλλά πάντα ένιωθα ότι η Moncler αντιπροσωπεύει κάτι πιο ουσιαστικό: την αγάπη και την αίσθηση της συλλογικότητας", εξηγεί ο πρόεδρος και CEO του οίκου Remo Ruffini. "Αυτές οι αξίες έχουν διαμορφώσει όλα όσα κάνουμε εδώ και πάνω από 70 χρόνια. Σε κάθε προϊόν και σε κάθε καμπάνια υπάρχει ένα συνεχές νήμα συναισθήματος και ανθρώπινης σύνδεσης. Μέσα από την ιστορία φιλίας τους, ο Al Pacino και ο Robert De Niro ενσαρκώνουν όλα όσα πραγματικά αντιπροσωπεύει η Moncler: τη στοργή, τη ζεστασιά και την πεποίθηση ότι είμαστε όλοι καλύτεροι και πιο ζεστοί μαζί".
Ο De Niro, μιλώντας σε ένα teaser της καμπάνιας, μοιράστηκε την ίδια φιλοσοφία. "Η ζεστασιά δεν ήταν ποτέ θέμα εξωτερικής εμφάνισης", αναφέρει. "Πάντα είχε να κάνει με αυτό που συμβαίνει από μέσα".
Ο Pacino, με τη σειρά του, εστίασε με πιο άμεσο τρόπο στη σημασία της φιλίας. "Η φιλία είναι το μεγαλύτερο πράγμα που μπορείς να έχεις", είπε. "Φίλους, ανθρώπους με τους οποίους μοιράζεσαι τον ίδιο κόσμο. Υπάρχει απλά μια έμφυτη εμπιστοσύνη. Και η κατανόηση της ζωής".
Εδώ βρίσκεις το βίντεο:
Πέρα από τις φωτογραφίες, η καμπάνια περιλαμβάνει και μια σειρά από μικρού μήκους ταινίες με τους δύο σπουδαίους ηθοποιούς. Μεταξύ μας, είναι μία πολύ καλή ευκαιρία για να θυμηθούμε ότι πρέπει να εκτιμάμε τους ανθρώπους που έχουμε κοντά μας. Παρεμπιπτόντως, πότε ήταν η τελευταία φορά που μίλησες με τον καλύτερό σου φίλο; Ή με τη μητέρα σου; Ώρα να σηκώσεις το τηλέφωνο και να το κάνεις πράξη.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.