"Ο καλός δεν κερδίζει στο Narcos", "Ο Jim Hooper πεθαίνει. Και μετά ανασταίνεται", "Μόνο δύο ζευγάρια θα παντρευτούν. Όχι, η Nelly και ο Kenny δεν είναι ένα απ' αυτά". Αυτά τα spoiler μηνύματα από δημοφιλείς πρωτότυπες σειρές του Netflix -Narcos, Stranger Things, Love Is Blind- γέμισαν πριν από μερικές ημέρες τους πιο κεντρικούς δρόμους μεγαλουπόλεων του πλανήτη, προκειμένου να αποτρέψουν τους πολίτες να βγουν από τα σπίτια τους.
Οι φωτογραφίες έκαναν τον γύρο του διαδικτύου με τους περισσότερους να πιστεύουν ότι επρόκειτο για καμπάνια της αμερικάνικης πλατφόρμας streaming ώστε να συμβάλλει με τον τρόπο της στο #westaythefuckhome. Τελικά, η πραγματικότητα ήταν άλλη και το Netflix ουδεμία σχέση είχε με τo spoiler alert.
Δημιουργοί της ευφάνταστης αυτής καμπάνιας είναι δύο φοιτητές του πανεπιστημίου Miami Ad School Europe στο Αμβούργο της Γερμανίας, οι Seine Kongruangkit και Matithorn Prachuabmoh Chaimoungkalo. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Forbes, η ιδέα τους γεννήθηκε όταν επισκεπτόμενοι την πατρίδα τους, Ταϊλάνδη, διαπίστωσαν ότι η κυβέρνηση δεν είχε λάβει αυστηρά μέτρα για την προστασία των πολιτών από τους κινδύνους της πανδημίας. Αποφάσισαν λοιπόν να προχωρήσουν οι ίδιοι σε δραστικές πράξεις και να ενημερώσουν τους συμπολίτες τους αλλά και ολόκληρο τον πλανήτη ότι τα πράγματα είναι πολύ σοβαρά - και το έκαναν με τον καλύτερο τρόπο, επιστρατεύοντας το χιούμορ και τη φαντασία τους.