Δεν ξέρω αν τα έχετε μάθει τα νέα αλλά, το LinkedIn οριακά έχει γίνει Tinder.
Για την ακρίβεια, για κάποιον λόγο οι χρήστες των σόσιαλ μίντια που αναζητούν τον έρωτα -ή και όχι-, έχουν αρχίσει και στρέφονται σε κοινωνικά δίκτυα που έχουν σχεδιαστεί για άλλους σκοπούς, όπως το LinkedIn που είναι μία πλατφόρμα που αφορά το networking μεταξύ επαγγελματιών, αλλά και την ανεύρεση εργασίας.
Ωστόσο, όπως όλα δείχνουν, το 52% των χρηστών του LinkedIn χρησιμοποιεί πια την εν λόγω εφαρμογή για γνωριμίες. Αυτό, προκύπτει από την έρευνα που δημοσίευσε η ιστοσελίδα DatingNews.com, σύμφωνα με την οποία το εν λόγω ποσοστό ηλικίας 20 έως 40 ετών φλερτάρει μέσω LinkedIn.
Μάλιστα, το ποσοστό αυτό είναι ακόμη υψηλότερο μεταξύ των ατόμων ηλικίας 35 και 50 ετών, καθώς το 61% δηλώνει ότι χρησιμοποιεί το LinkedIn ως εργαλείο γνωριμιών. Η έρευνα του DatingNews.com δείχνει ότι οι γυναίκες είναι πιο πιθανό να βγαίνουν ραντεβού μέσω on line dating σε σύγκριση με τους άνδρες καθώς ένα από τα πλεονεκτήματα αυτών των πλατφορμών είναι ότι θεωρητικά, υπάρχουν περισσότερες πληροφορίες για το άτομο με το οποίο έχεις συνδεθεί από ό, τι αν το είχες συναντήσει τυχαία σε ένα μπαρ.
Ο λόγος για τον οποίο το LinkedIn γίνεται όλο και πιο δημοφιλές; Μα φυσικά η ποιότητα των πληροφοριών που υπάρχουν στα προφίλ των χρηστών. Και γιατί συμβαίνει αυτό; Η απάντηση είναι μία. Λόγω του ότι το κοινωνικό αυτό δίκτυο είναι επαγγελματικό, οι πληροφορίες που έχει ο καθένας στο προφίλ του είναι αληθινές. Με λίγα λόγια, ξέρεις με σιγουριά τη δουλειά του ατόμου που σε ενδιαφέρει, το πανεπιστήμιο στο οποίο ενδεχομένως σπούδασε αλλά και τα ενδιαφέροντά του. Το LinkedIn δηλαδή, προσφέρει ένα επιπλέον επίπεδο αξιοπιστίας που δεν διαθέτουν άλλες πλατφόρμες.
Άρα, καθόλου τυχαίο δεν είναι που το LinkedIn έχει αρχίσει και "κλέβει" τη δουλειά του Tinder.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.