Πώς κάνεις δυναμικό marketing για ένα dating app; Είναι πολύ απλό: Δίνεις χρήματα στους χρήστες που θα τηρήσουν την υπόσχεσή τους και θα εμφανιστούν στο ραντεβού που έδωσαν. Ακούγεται παρανοϊκό, στην περίπτωση όμως του Hinge είναι πέρα για πέρα αληθινό. Άλλωστε η συγκεκριμένη dating πλατφόρμα δεν έχει σχεδιαστεί για casual σχέσεις της μίας βραδιάς. Σκοπός της, από το 2012 που ξεκίνησε, είναι όσοι τη χρησιμοποιούν να τη διαγράφουν αργά ή γρήγορα από το κινητό τους. Ο στόχος του Hinge είναι να βρεις το έτερον σου ήμισυ.

Το app (πίσω από το οποίο βρίσκεται ο κολοσσός της Match Group, η οποία έχει στο portfolio της και το Tinder) πάντοτε έκανε εντυπωσιακές κινήσεις. Δωρεάν εισόδους σε clubs, ειδικές προσφορές και γεύματα σε νέα ζευγάρια ήταν μόνο μερικές από αυτές. Αυτήν τη φορά όμως η ανακοίνωσή του πήγε ένα βήμα παρακάτω: Θα δώσει 100 δολάρια δώρο σε 2500 τυχερούς χρήστες αρκεί να τηρήσουν την υπόσχεσή τους και να εμφανιστούν στο ραντεβού που θα κανονίσουν.

Το ποσό που θα διαθέσει το Hinge ακούγεται εντυπωσιακό. Επί της ουσίας, όμως, πρόκειται για "ψιλά γράμματα" αν αναλογιστεί κανείς ότι η Match Group έχει κοντά στα 150 εκ. ετήσιο τζίρο. Η διαδικασία τώρα που θα ακολουθεί θα είναι κάπως περίπλοκη και θα περιλαμβάνει την ανταλλαγή emails, την ενεργοποίηση και απενεργοποίηση των λογαριασμών τους καθώς και τη συμπλήρωση μίας φόρμας, πέρα βέβαια από την ανάγκη να είναι συνεπείς στο ραντεβού τους.

Είναι φανερό ότι όλα τα apps ψάχνουν πια πρωτότυπους τρόπους να προσεγγίσουν νέους χρήστες σε ένα ιδιαίτερα ανταγωνιστικό περιβάλλον. Αυτό κάνει με άλλα λόγια και το Hinge. Άλλωστε δεν είναι το μόνο που κατεργάζεται δυναμικές μεθόδους προσέλκυσης του κοινού: Το πορνογραφικό xHamster αποφάσισε να διαθέσει premium συνδρομές στην προνομιακή τιμή των 9,99 ευρώ το μήνα σε όσους βρίσκονται σε περιοχές αποκλεισμένες λόγω κορονοϊού όπως ας πούμε η Λομβαρδία.


Φωτογραφίες © Getty Images