Με την Ελλάδα να βρίσκεται στην 5η θέση στις προτιμήσεις των τουριστών παγκοσμίως, η χώρα προετοιμάζεται τώρα για μία από τις καλύτερες χρονιές στον τομέα του τουρισμού, σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία. Μετά από πολύ επιτυχημένες καμπάνιες και μότο, με κορωνίδα ίσως το Live Your Myth in Greece, ο ΕΟΤ παρουσιάζει τώρα τη νέα του καμπάνια που βασίζεται στην πραγματική ιστορία του Όττο. Ενός επισκέπτη από την Αυστρία που όταν βρέθηκε σε κατάσταση burn out ήρθε στην Ελλάδα για διακοπές, για να εντυπωσιαστεί όχι μόνο από το τοπίο, τον ήλια και τη θάλασσα, αλλά και την αγάπη των ανθρώπων που τον αγκάλιασαν από την πρώτη στιγμή. Όμως ο ίδιος προειδοποιεί: "όποιος είναι να την επισκεφθεί, να το σκεφτεί διπλά". Γιατί; Γιατί μπορεί να μη φύγει τελικά ποτέ, όπως στη δική του περίπτωση.

Η καμπάνια

Έτσι, στο σποτ καταγράφεται η ανεπιτήδευτη γοητεία και η απλότητα της χώρας -τα στενά σοκάκια, οι φιλικοί άνθρωποί μας, τα άσπρα σπιτάκια, ο ζεστός ήλιος, η απέραντη ακτογραμμή της, η εξοχή, τα γραφικά ορεινά χωριουδάκια και οι παραδοσιακές γεύσεις μας... όλα αυτά μπορούν να λειτουργήσουν ως θέλγητρα για τους επισκέπτες. Όμως είναι και η δική του, προσωπική αφήγηση, που εγείρει το συναίσθημα των θεατών.

Η συνέχεια στο WomanToc.gr