Ο Steve Smith είναι ο CEO και ιδρυτής του Lawrence Group, μιας εταιρείας που δημιούργησε το Angad Arts Hotel, ενός ξενοδοχείου όπου θα ξαναβρείς τον εαυτό σου. Από την ώρα που θα κάνεις την κράτηση έως και τη στιγμή του check in στη ρεσεψιόν δηλώνεις πώς αισθάνεσαι, τι θέλεις να μην έχεις και τι να έχεις μέσα στο δωμάτιο, πώς θέλεις να είναι ο φωτισμός, τα έπιπλα, τα σεντόνια και τα παπλώματα -ακόμη και το χρώμα της κουρτίνας-, ή τι τροφές πρέπει να περιέχουν τα γεύματα με βάση τις οδηγίες του διατροφολόγου ή του γιατρού σου.
Τα απολύτως εξατομικευμένα δωμάτια αυτού του νέου ξενοδοχείου θα τα βρεις μόνο αν ταξιδέψεις μέχρι το Σαιντ Λούις του Μιζούρι, ωστόσο, σαν ιδέα θα μπορούσε να εμπνεύσει ακόμη και ξενοδόχους ή Airbnb-οικοδεσπότες σε όλη την ελληνική επικράτεια.
Το κόλπο του Smith είναι απλό:
Χρωματική παλέτα φωτισμού με τέσσερις διαφορετικές επιλογές (πράσινο για αναζωογόνηση, κίτρινο για ευτυχία, κόκκινο για πάθος και βαθύ μπλε για ηρεμία), ανάλογη μουσική υπόκρουση από surround ηχεία -ακόμη και στην τουαλέτα-, αλλά και σεντόνια, μαξιλάρια ή κουβέρτες σύμφωνα με τη συναισθηματική διάθεσή σου την εν λόγω στιγμή.
Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία που έχει στη διάθεσή του ο όμιλος Lawrence Group, τα αποτελέσματα μιλούν για μια μοναδική και σπάνια ταξιδιωτική εμπειρία η οποία αφήνει τον επισκέπτη να αισθάνεται όχι απλά σαν το σπίτι του αλλά ακόμη περισσότερο ελεύθερος και χαλαρός.
Πειράματα αυτού του είδους ήδη εφαρμόζονται από την Lawrence Group σε εστιατόρια, μπαρ και χώρους εκδηλώσεων, με σκοπό να αισθάνεται κανείς καλά όποια ώρα βρεθεί εκτός ασφαλούς περιβάλλοντος - βλέπε σπίτι μου, σπιτάκι μου.
Από: Esquire IT