Αυτήν την στιγμή η μεγαλύτερη πτήση στον πλανήτη διαρκεί 19 ώρες και καλύπτει μία απόσταση 16.700 χλμ. Εγκαινιάστηκε το περασμένο φθινόπωρο από τη Singapore Airlines, κάνει τη διαδρομή από τη Νέα Υόρκη μέχρι τη Σιγκαπούρη, χρησιμοποιώντας ένα Airbus A350-900 Ulr και μπορεί να μεταφέρει 161 επιβάτες συνολικά, 67 σε θέση business και 94 σε θέση premium economy. Δε διαθέτει την παραδοσιακή economy κατηγορία: Ένα τόσο μεγάλο ταξίδι είναι αδύνατο να γίνει χωρίς κάποιες έστω ανέσεις.
Η μεγαλύτερη πτήση στον κόσμο όμως θα χάσει την πρωτοκαθεδρία της. Η αυστραλιανή Qantas Airways ετοιμάζεται να καταρρίψει το ρεκόρ, ξεκινώντας δοκιμαστικά από τον Οκτώβριο τις πτήσεις Σίδνεϊ-Νέα Υόρκη και Σίδνεϊ-Λονδίνο, βασιζόμενη στη μακρά εμπειρία που διαθέτει σε υπερπόντια και πολύωρα ταξίδια εξαιτίας της γεωγραφικής της θέσης.
Οι πτήσεις αρχικά θα πραγματοποιηθούν με μισοάδεια αεροπλάνα (περίπου 40 επιβάτες μαζί με το πλήρωμα) και θα αποτελέσουν πειραματικό στάδιο. Οι εθελοντές θα υποβληθούν σε μία σειρά από ιατρικές εξετάσεις έτσι ώστε να διαπιστωθούν οι ακριβείς επιπτώσεις μίας τόσο μακρινής πτήσης στο ανθρώπινο σώμα. Οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν πως στο Boeing 787-800 Dreamliner που θα χρησιμοποιηθεί θα υπάρχει ο χώρος ώστε οι επιβάτες να μπορούν να τεντώσουν τα πόδια τους. Όσο για τα πλάνα που είχαν ακουστεί για γυμναστήριο και κουκέτες, αυτές τελικά εγκαταλείφθηκαν αφού κρίθηκαν υπερβολικά στην παρούσα φάση.
H πτήση Περθ-Λονδίνο (14.500 χλμ.), η τρίτη μεγαλύτερη σε διάρκεια και απόσταση του κόσμου, είναι μία από τις πιο επιτυχημένες για την εταιρεία.
Η αλήθεια όμως είναι ότι η νέα μεγαλύτερη πτήση στον κόσμο (Σίδνεϊ-Νέα Υόρκη) που θα καλύπτει 17.000 χλμ. σε 20 ώρες δεν είναι σίγουρη πραγματικότητα. Επί της ουσίας αποτελεί ένα πιλοτικό πρόγραμμα που θα δώσει το ΟΚ (ή και όχι) σε αυτό που οι αεροπορικές γραμμές από την Αυστραλία έχουν ονομάσει "Sunrise project": Πτήσεις από το Σίδνεϊ, τη Μελβούρνη και το Μπρίσμπεϊν που θα ενώνουν τη μακρινή ήπειρο με την πρωτεύουσα της Μεγάλης Βρετανίας από τη μία και το Μεγάλο Μήλο από την άλλη.
Ο CEO της Qantas, Alan Joyce παρουσιάζεται βέβαια μέχρι στιγμής ιδιαίτερα αισιόδοξος. Ένας από τους βασικούς λόγους για αυτό είναι η προηγούμενη εμπειρία των αερογραμμών: H πτήση Περθ-Λονδίνο (14.500 χλμ.), η τρίτη μεγαλύτερη σε διάρκεια και απόσταση του κόσμου, είναι μία από τις πιο επιτυχημένες για την εταιρεία. Γιατί λοιπόν να μην πετύχει και το Σίδνεϊ-Νέα Υόρκη;
Από: Esquire IT