Πριν από 9 χρόνια, ο Josh Wardle είχε μία ιδέα για να διασκεδάσει με τη σύντροφό του, η οποία λατρεύει τα λογοπαίγνια. Ο σπόρος του Wordle είχε ήδη μπει στο χώμα. Κατά τη διάρκεια του lockdown του 2020, ο μηχανικός τελειοποίησε την τεχνική που είχε σκαρφιστεί, δημιουργώντας ένα παιχνίδι βασισμένο σε παζλ εφημερίδων του οποίου στόχος ήταν να βρεθεί μία λέξη 5 γραμμάτων σε 6 προσπάθειες. Το Wordle πρωτοεμφανίστηκε τον περασμένο Οκτώβριο και σε λιγότερο από δύο μήνες είχε ήδη 300.000 χρήστες.

Το μεγάλο άλμα βέβαια, πραγματοποιήθηκε πριν από περίπου ένα μήνα, όταν το παιχνίδι κατάφερε να ενσωματώσει τη δυνατότητα κοινοποίησης των αποτελεσμάτων του στο Twitter και το Facebook. Από εκείνη τη στιγμή, τα κοινωνικά δίκτυα κατακλύστηκαν από κίτρινα, γκρι και πράσινα τετράγωνα με τα οποία οι χρήστες προκαλούσαν ο ένας τον άλλον για να βρουν τη λέξη της ημέρας στον ελάχιστο δυνατό αριθμό προσπαθειών.

>Διάβασε ακόμη: Τι είναι το Wordle με το οποίο έχει κολλήσει όλο το ίντερνετ

Έκτοτε, ήταν θέμα χρόνου να ενδιαφερθεί για το Wordle κάποια μεγάλη εταιρεία για να καρπωθεί την επιτυχία του. Στην προκειμένη περίπτωση, το αγόρασαν οι New York Times έναντι επταψήφιου χρηματικού ποσού. Για την ακρίβεια, ο Josh Wardle υπέγραψε συμφωνία με την εφημερίδα η οποία πλέον διατηρεί τα δικαιώματα εκμετάλλευσης και ανάπτυξης του παιχνιδιού. Εννοείται πως μεγάλη μερίδα του κόσμου αναρωτιέται γιατί (και ποιο ήταν) δε μάθαμε ποτέ το ακριβές ποσό που καταβλήθηκε για την εξαγορά. 

Τι να περιμένουμε από το ανανεωμένο Wordle

Το ζήτημα που επίσης προκύπτει, είναι τι ακριβώς πρέπει να περιμένουν στο εξής οι φανατικοί χρήστες του παιχνιδιού. Ο ίδιος ο Wardle φρόντισε να ανακοινώσει ότι θα είναι υπεύθυνος για την προσαρμογή του στην ιστοσελίδα της εφημερίδας. Ως εκ τούτου, το πιο πιθανό είναι αργά ή γρήγορα να μην είναι πλέον διαθέσιμο στο δικό του domain, αλλά θα υπάρχει αποκλειστικά και μόνο σε εκείνο των New York Times.

Επίσης, από ό,τι φαίνεται -προς το παρόν τουλάχιστον- το παιχνίδι θα παραμείνει δωρεάν. Ωστόσο, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι οι New York Times έχουν μια ισχυρή βάση συνδρομητών χάρη στα χόμπι των χρηστών τους στα οποία έχουν επενδύσει: 'Ενα εκατομμύριο των εγγεγραμμένων χρηστών προέρχεται από τα παιχνίδια και ένα ακόμη ανήκει στους fans των συνταγών του, οπότε δεν είναι καθόλου απίθανο το Wordle από ένα σημείο και μετά να είναι προσβάσιμο μόνο από αυτούς. 

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.