Μέσα στις τεράστιες αλλαγές που έφερε την τελευταία χρονιά στην πλατφόρμα ο Elon Musk, προστίθεται ακόμη μία. Αν παρακολουθείς το Twitter, θα έχεις προσέξει ότι πλέον, πέρα από τα likes και τα retweets, υπάρχει άλλος ένας αριθμός, σαφώς μεγαλύτερος. Ο αριθμός αυτός αφορά τα impressions, δηλαδή τους λογαριασμούς που είδαν το tweet.
H αλλαγή αυτή είναι πλέον ορατή τόσο από το iOS όσο και από το Android. Ο αριθμός περιλαμβάνει προβολές όλων των ειδών, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που προέρχονται από το προφίλ, από αναζητήσεις, ακόμη και εκείνων που αφορούν ένα tweet ενσωματωμένο σε ένα άρθρο (ναι, ακόμη κι αν ο συντάκτης του tweet βλέπει ο ίδιος το post).
Κόντρα σε κάθε λογική
Αυτή η νέα επιλογή είναι στην πραγματικότητα εντελώς αντίθετη με ό,τι έχουν κάνει άλλα κοινωνικά δίκτυα: το Instagram και το Facebook μας επιτρέπουν να αποκρύψουμε τον αριθμό των Likes, ενώ το YouTube έδωσε πρόσφατα τη δυνατότητα στους χρήστες του να αποκρύψουν ορισμένες πληροφορίες κατά βούληση.
Ορισμένοι έχουν λατρέψει τη νέα αυτή αλλαγή, ενώ άλλοι πάλι ψάχνουν μέρος να κρυφτούν. Το σίγουρο είναι ότι αυτή η προσθήκη θα δώσει απαντήσεις σε όσους "πουλούσαν" fake impressions προκειμένου να πάρουν χορηγίες και θα κάνει όλους τους χρήστες πιο προσεκτικούς.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.