Ο Elon Musk προανήγγειλε την πολυαναμενόμενη αποκάλυψη του "X TV", την εφαρμογή της γνωστής πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης (πρώην Twitter) για έξυπνες τηλεοράσεις.

Ο στόχος είναι η μετατροπή της πλατφόρμας σε μια ευέλικτη "all-in-one εφαρμογή", η οποία θα είναι συμβατή με ένα ευρύ φάσμα έξυπνων συσκευών.

Σε μια κίνηση που προκάλεσε ενθουσιασμό στους λάτρεις της τεχνολογίας, ο ιδρυτής της Tesla παρουσίασε ένα teaser trailer 12 δευτερολέπτων για την εφαρμογή, παρουσιάζοντας για πρώτη φορά το λογότυπο το πρωί της Δευτέρας. Αυτό το teaser υποδηλώνει μια σημαντική επέκταση των δυνατοτήτων της πλατφόρμας.

X TV

Ένα από τα πιο αναμενόμενα χαρακτηριστικά της επερχόμενης εφαρμογής X TV είναι η δυνατότητά της να επιτρέπει στους χρήστες να μεταδίδουν βίντεο μεγάλης διάρκειας απευθείας στις τηλεοράσεις τους. Πηγές της Daily Mail αναφέρουν ότι αυτή η λειτουργία θα διατεθεί μέσω συνεργασιών με τους τεχνολογικούς γίγαντες Amazon και Samsung, καθιστώντας την προσβάσιμη σε ένα ευρύ κοινό.

Το όραμα του Musk για το X TV επεκτείνεται πέρα από την απλή ψυχαγωγία, καθώς άφησε να εννοηθεί ότι μπορεί να γίνει ένας τρομερός ανταγωνιστής στον τομέα της κατανάλωσης ψηφιακού περιεχομένου. Απαντώντας στην ερώτηση ενός χρήστη σχετικά με αυτό, ο Musk απάντησε: "Έρχεται σύντομα", υπονοώντας ότι τα βίντεο μεγάλου μήκους της πλατφόρμας θα μπορούσαν να ενσωματωθούν απρόσκοπτα στην εμπειρία θέασης στις έξυπνες τηλεοράσεις.

Προηγούμενα ρεπορτάζ από το Fortune ανέφεραν ότι το X TV θα μπορούσε να υιοθετήσει ένα παρόμοιο περιβάλλον εργασίας με την εφαρμογή YouTube TV της Google, τοποθετώντας το ως άμεσο αντίπαλό του.

Τα σχέδια του Musk

Επιπλέον, τα φιλόδοξα σχέδια του Musk για το X TV θα μπορούσαν ενδεχομένως να αναδιαμορφώσουν το τοπίο της ψηφιακής διαφήμισης. Εν μέσω αντιπαραθέσεων και προκλήσεων στη διατήρηση των διαφημιζόμενων από την εξαγορά της πλατφόρμας από τον Musk το 2022, το X TV στοχεύει να προσφέρει μια μοναδική πρόταση στους διαφημιζόμενους. Η πλατφόρμα ανακοίνωσε πρόσφατα ότι θα επιτρέψει στους διαφημιζόμενους να προβάλλουν διαφημίσεις βίντεο μαζί με επιλεγμένους δημιουργούς περιεχομένου, παρέχοντας μια μοναδική ευκαιρία για τα brands να προσεγγίσουν το κοινό-στόχο τους σε μια νέα και ελκυστική μορφή.

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.