Μετά την αποτυχία του Concord, το οποίο έκλεισε τους σέρβερ του μετά από μόλις δυο εβδομάδες, είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε ένα ακόμα multiplayer FPS. Αυτήν τη φορά, είχαμε στα χέρια μας τον βασιλιά του είδους, την πασίγνωστη σειρά της Activision και, συγκεκριμένα, το νεότερο μέλος της, το Call of Duty: Black Ops 6, που αναμένεται να κυκλοφορήσει στις 25 Οκτωβρίου.
Ασχοληθήκαμε αρκετές ημέρες από την closed/open beta, που μας έδωσε πρόσβαση μόνο στο multiplayer mode και μόνο σε ένα μέρος του παιχνιδιού. Δεν έχουμε δει ακόμη καθόλου το Campaign, ούτε το Zombies mode, αλλά ούτε και το μεγαλύτερο μέρος του multiplayer, όμως μπορέσαμε να σχηματίσουμε άποψη για το νέο σύστημα κίνησης του παιχνιδιού και άλλα στοιχεία, που απαρτίζουν τον πιο πρόσφατο τίτλο της Treyarch.
Ομαλή κίνηση, εξαιρετικό gunplay
Ως γνωστόν, η σειρά Call of Duty αναπτύσσεται από πολλαπλά studios, όμως τα παιχνίδια CoD της Treyarch συνηθίζουν να χαρακτηρίζονται από φρεσκάδα και νέες ιδέες και, γενικά, η εταιρεία τυγχάνει της αποδοχής μεγάλης μερίδας παικτών. Η κύρια ιδέα που εισάγει η Treyarch είναι το Omnimovement, με το οποίο ο παίκτης μπορεί να τρέξει, να κάνει slide και dive προς όποια κατεύθυνση θέλει και όχι μόνο μπροστά. Μπορεί να ακούγεται περίεργο όμως λειτουργεί εξαιρετικά ειδικά σε modes που πρέπει να γίνει κατάληψη ενός σημείου γρήγορα.
Η ομαλή κίνηση και το εξαιρετικό, παραδοσιακά, gunplay προσέφεραν συναρπαστικές στιγμές και μας έκαναν να περιμένουμε με τεράστια ανυπομονησία την κυκλοφορία της πλήρους έκδοσης του Black Ops 6.
Όπλα και χάρτες
Όσον αφορά στα όπλα, στην beta μπορέσαμε να δοκιμάσουμε μόλις 10, αλλά δεν διαφέρουν σε τίποτα από τις προηγούμενες εκδόσεις της σειράς. Τα loadouts θυμίζουν το Black Ops Cold War και διαθέτουν πέντε θέσεις για attachments. Παράλληλα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε 3 perks, τα οποία χωρίζονται σε κατηγορίες. Αν διαλέξετε και τα 3 από ίδια κατηγορία, τότε αποκτάτε κάποια επιπλέον boosts.
Οι χάρτες ήταν μικροί σε μέγεθος και ήταν χωρισμένοι σε lanes. Συνολικά θα στην τελική έκδοση θα υπάρξουν 16 διαθέσιμοι χάρτες με κάποιους από αυτούς να είναι από το campaign. Τα modes δεν διαφοροποιούνται σε σχέση με τα προηγούμενα παιχνίδια. Team Deathmatch, Hardpoint και Dominion είναι όλα εδώ. Στην beta υπήρξε ένα μοναδικό καινούργιο mode, το High Value Target, στο οποίο η εκάστοτε ομάδα ορίζει ένα παίκτη και του αυξάνει το armor, με σκοπό να τον προστατεύσει. Όσο περισσότερο μένει ζωντανός η ομάδα κερδίζει πόντους. Παράλληλα αν σκοτώνετε τον αντίπαλό HVT κερδίζετε περισσότερους πόντους. Η πρώτη ομάδα που θα φτάσει το όριο των πόντων κερδίζει. Ένα πραγματικά διασκεδαστικό και ενδιαφέρον mode.
Τέλος δεν παρατηρήσαμε κάποιο πρόβλημα στον τεχνικό τομέα, στον οποίο τα παιχνίδια τα τελευταία χρόνια προσφέρουν κορυφαία ποιότητα. Σε υψηλά επίπεδα ήταν και η συνδεσιμότητα, χωρίς lag, καθυστερήσεις ή αποσυνδέσεις. Γενικά όλα φαίνονται έτοιμα για την κυκλοφορία του Call of Duty: Black Ops 6, το οποίο ελπίζουμε η Treyarch να συνοδεύσει με ένα αρκετά ενδιαφέρον και ικανοποιητικό campaign για να ολοκληρωθεί ιδανικά το πακέτο.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.