Το ChatGPT, το εντυπωσιακό εργαλείο τεχνητής νοημοσύνης της OpenAI, έχει ήδη μπει στην καθημερινότητά μας, αλλά η πλήρης δυναμική του παραμένει ανεκμετάλλευτη από πολλούς χρήστες.
Ευτυχώς, ο Nicholas Turley, Επικεφαλής Προϊόντων της OpenAI, μοιράστηκε πέντε τρόπους για να κάνεις το ChatGPT πιο αποδοτικό στο podcast Hard Fork.
Αυτές οι συμβουλές απευθύνονται σε όλους – από επαγγελματίες μέχρι δημιουργικούς χρήστες που θέλουν να επεκτείνουν τα όρια της χρήσης του.
Χρησιμοποίησε τη λειτουργία φωνής
Η νέα φωνητική λειτουργία του ChatGPT κάνει την αλληλεπίδραση πιο φυσική και δυναμική, προσφέροντας μία εμπειρία που μοιάζει με συνομιλία σε πραγματικό χρόνο. Είναι ιδανική για brainstorming, επίλυση προβλημάτων ή απλώς χαλαρές συζητήσεις. Ωστόσο, διατίθεται μόνο για συνδρομητές Plus και Team.
Ενεργοποίησε τη μνήμη
Για να μη χρειάζεται κάθε φορά να ξεκινάς από την αρχή, ζήτησε από το ChatGPT να θυμάται πληροφορίες. Όπως εξηγεί ο Turley: "Μπορείς απλώς να του πεις όλα όσα θέλεις να θυμάται". Είτε πρόκειται για προσωπικές προτιμήσεις είτε για λεπτομέρειες κάποιου project, η προσωποποίηση απογειώνεται.
Δημιούργησε ένα GPT
Η δυνατότητα "Make a GPT" σου επιτρέπει να δημιουργήσεις έναν AI βοηθό για συγκεκριμένες ανάγκες. Από το να οργανώνει το πρόγραμμά σου μέχρι να λειτουργεί ως ένας "ιδιόρρυθμος" dungeon master, οι επιλογές είναι απεριόριστες.
Χρήση αρχείων
Η δυνατότητα μεταφόρτωσης αρχείων παραμένει από τα πιο υποτιμημένα χαρακτηριστικά του ChatGPT. Είτε πρόκειται για έγγραφα, spreadsheets ή PDF, το AI μπορεί να επεξεργαστεί δεδομένα ή να σου προσφέρει περιλήψεις.
Συνδυασμός εικόνων και κειμένου
Ο Turley επισήμανε πως οι χρήστες συχνά επικεντρώνονται μόνο στο κείμενο ή στις εικόνες, παραμελώντας τις δυνατότητες συνδυασμού τους. Ο συνδυασμός αυτών των δύο ξεκλειδώνει πρωτοποριακές ευκαιρίες – από την κατασκευή δημιουργικών projects μέχρι την εννοιολογική σχεδίαση ιδεών.
Με αυτές τις πέντε συμβουλές, μπορείς να αξιοποιήσεις το ChatGPT όπως ποτέ άλλοτε, μετατρέποντάς το σε έναν πραγματικό συνεργάτη για κάθε σου ανάγκη.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.