Η Apple ξέρει καλά πώς να φτιάχνει διαφημίσεις που μοιάζουν με κινηματογραφικά έργα. Αυτή τη φορά, ο Pedro Pascal είναι ο πρωταγωνιστής σε ένα φιλμ μικρού μήκους με σκηνοθέτη τον Spike Jonze, όπου ένα ζευγάρι AirPods 4 αλλάζει τη διάθεσή του και τον μεταφέρει σε έναν άλλο κόσμο.
Η πεντάλεπτη διαφήμιση με τίτλο "Someday" αφηγείται την ιστορία ενός άνδρα που προσπαθεί να ξεπεράσει έναν χωρισμό.
Η διαφήμιση
Στην αρχή, τον βλέπουμε βυθισμένο στη μελαγχολία, μέχρι που ενεργοποιεί την τεχνολογία Active Noise Cancellation των AirPods 4. Ξαφνικά, το γκρίζο και παγωμένο τοπίο γύρω του μεταμορφώνεται σε ένα φωτεινό, πολύχρωμο σκηνικό, όπου η μουσική κυριαρχεί και τα πάντα συγχρονίζονται με τον ρυθμό.
Σε μια από τις πιο εντυπωσιακές σκηνές, ο Pascal βλέπει μια πιο χαρούμενη, απελευθερωμένη εκδοχή του εαυτού του. Και τότε, ξεκινά να χορεύει – αρχικά διστακτικά, έπειτα με όλο και περισσότερη αυτοπεποίθηση, μέχρι που μπλέκεται σε ένα χορευτικό flash mob γεμάτο ενέργεια και ανθισμένα λουλούδια.
Η χορογραφία του φιλμ φέρει την υπογραφή της Tanisha Scott, γνωστής από τη συνεργασία της με τη Rihanna, τον Drake και την Beyoncé. Η μουσική ξεκινά με το "Conticinio" του Guitarricadelafuente και στη συνέχεια δίνει τη θέση της στο "Perfect" του Sam i (feat. Tropkillaz, Bia & MC Pikachu), με το επαναλαμβανόμενο "You're perfect / Now work it" που ο Pascal τραγουδά καθώς χορεύει.
Οι διαφημίσεις της Apple
Για τον Spike Jonze, αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που σκηνοθετεί για την Apple. Το 2018 είχε δημιουργήσει το βραβευμένο διαφημιστικό "Welcome Home" για το HomePod.
Πίσω από τη νέα διαφήμιση βρίσκεται η TBWA\Media Arts Lab, ενώ την παραγωγή ανέλαβε η MJZ, με την Trafik στο post-production και την Squeak E. Clean στο sound design. Διευθυντής φωτογραφίας ήταν ο Jasper Wolf, δίνοντας στο φιλμ τη μοναδική του αισθητική.
Το αποτέλεσμα είναι μια καμπάνια που μοιάζει περισσότερο με κινηματογραφική εμπειρία παρά με διαφημιστικό.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.