Αν έχεις ανοίξει TikTok, Instagram ή YouTube μέσα στους τελευταίους 12 μήνες, είναι σχεδόν σίγουρο ότι έχεις πετύχει κάποιο AI-generated βίντεο με μουσική από πίσω. Ίσως με τον Donald Trump να μιλάει σε δράκους ή τον Shrek να κάνει παρέα με τον Bigfoot. Συνήθως πρόκειται για σιωπηλά, περίεργα clips που απλώς προσφέρουν θέαμα. Μέχρι σήμερα. Μέχρι το Google Veo 3.

Το νέο μοντέλο δημιουργίας βίντεο με τεχνητή νοημοσύνη της Google, κάνει κάτι που κανένα άλλο μοντέλο δεν είχε καταφέρει μέχρι τώρα: συνδυάζει εικόνα με ομιλία που συγχρονίζεται άψογα με τους χαρακτήρες στην οθόνη. Το Veo 3 παρουσιάστηκε πριν λίγες μέρες και είναι διαθέσιμο μέσω του πακέτου AI Ultra των $250 της Google.

Εντυπωσιακές σκηνές

Όπως αναφέρει το Futurepedia – το οποίο ξόδεψε αρκετά credits για να το δοκιμάσει – το Veo 3 παράγει εντυπωσιακές σκηνές που θυμίζουν χολιγουντιανές παραγωγές, street interviews τύπου "Hawk Tuah", μέχρι και fantasy σενάρια με τέρατα και ήρωες. Και όλα αυτά με AI-generated ανθρώπους που… μιλάνε.

Δείτε παράδειγμα βίντεο που έχει φτιαχτεί με το Google Veo 3:

"Το αποτέλεσμα είναι πραγματικά σοκαριστικό" λένε οι δημιουργοί του βίντεο δοκιμής. Και πράγματι, η πρόοδος που έχει κάνει η τεχνητή νοημοσύνη στο κομμάτι του βίντεο μέσα σε έναν μόλις χρόνο, είναι εντυπωσιακή. Μέχρι και πέρυσι, μοντέλα παραγωγής βίντεο δημιουργούσαν σκηνές-τέρατα – όπως ένα γνωστό AI video με ασκήσεις γυμναστικής που έγινε viral για τους λάθος λόγους. Το Veo 3 σβήνει ό,τι ξέραμε μέχρι τώρα.

Κίνδυνος για τους δημιουργούς περιεχομένου

Η μεγάλη ερώτηση, όμως, είναι τι σημαίνουν όλα αυτά για τους ανθρώπους που ζουν από τη δημιουργία περιεχομένου. Οι φωτογράφοι ήδη παλεύουν με την επέλαση των AI εικόνων. Το βίντεο ήταν μέχρι τώρα ένα ασφαλές καταφύγιο – όχι πια.

Άλλο ένα παράδειγμα AI βίντεο από το Google Veo 3:

Αν και υπάρχουν ακόμα ατέλειες, όπως μικρά προβλήματα στη συνέχεια των σκηνών ή δυσκολία στο να ακολουθεί οδηγίες με ακρίβεια, είναι θέμα χρόνου να διορθωθούν. Όπως λέει και το Futurepedia: "Αυτά θα λυθούν. Και τότε, τι γίνεται με τους cameramen; Τους μοντέρ; Τους ηθοποιούς;".

Είναι το τέλος της δημιουργικής εργασίας; Δεν έχουμε απάντηση – αλλά η Google μόλις έριξε τη βόμβα.

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.