Αν ανήκεις στους Millennials, τότε μάλλον απέκτησες το πρώτο σου κινητό τηλέφωνο εκεί γύρω στα '00s και έλιωνες με τις ώρες στο φιδάκι. Τότε, δεν περνούσε καν από το μυαλό μας ότι κάποτε θα καταλήγαμε με ένα smartphone ως προέκταση του χεριού μας· οι δε αναπάντητες ήταν ένας "τίμιος" τρόπος για να δείξεις ότι σκέφτεσαι κάποιον. Σε περίπτωση που σου έλειψε αυτή η πιο απλή, απροβλημάτιστη εποχή, τότε το The Boring Phone θα σε ενθουσιάσει.
Η Heineken®, σε συνεργασία με το Brand Bodega, experts στο street culture, κυκλοφόρησε αυτήν τη συλλεκτική, ανατρεπτική συσκευή που ήρθε για να γίνει ένα πολυπόθητο gadget.
Η περιορισμένης έκδοσης σειρά "dumb" τηλεφώνων, ειδικά σχεδιασμένων με μειωμένες τεχνολογικές δυνατότητες, δημιουργήθηκε για να ενθαρρύνει τους ανθρώπους να απολαύσουν αυθεντικές συνδέσεις στις βραδινές τους εξόδους, αποσυνδεόμενοι από τα smartphones τους.
Κατασκευασμένο από την ευρωπαϊκή εταιρεία καινοτομίας Human Mobile Devices (HMD), το Boring Phone σχεδιάστηκε για να επαναφέρει τη χαρά της απλής, ανθρώπινης επαφής. Κλήσεις. Μηνύματα. Τίποτα άλλο. Ό,τι πραγματικά χρειάζεσαι για να είσαι εκεί.
Η απόφαση της Heineken να φέρει το Boring Phone στην Ελλάδα δεν είναι τυχαία: έρευνα της εταιρείας έδειξε πως οι Zillennials στη χώρα νιώθουν εγκλωβισμένοι στην ψηφιακή υπερσύνδεση. Πάνω από το 50% των νέων κοιτάζει την οθόνη του πάνω από 5 ώρες καθημερινά. Και όμως, οι ίδιοι αναζητούν κάτι πιο αυθεντικό. Κάτι πιο αληθινό.
Αξίζει να σημειωθεί ότι στην εν λόγω μελέτη που διεξήχθη από την OnePoll τον Μάρτιο του 2024, συμμετείχαν 2.000 χρήστες smartphone της Γενιάς Z και των Millennials, που έχουν συμπληρώσει τη νόμιμη ηλικία κατανάλωσης αλκοόλ, στις χώρες [Ην. Βασίλειο / ΗΠΑ / Ιταλία / Βραζιλία / Γερμανία / Μεξικό, - 2.000 ανά αγορά].
Για να δώσει τοπική διάσταση στην καμπάνια και να "μιλήσει" στη νέα γενιά, η Heineken συνεργάστηκε με τρεις έλληνες δημιουργούς περιεχομένου – τον Διονύση Ατζαράκη, την Zoe Pre και τον Μιχαήλ Κρητικό – που μέσα από προσωπικές τους στιγμές αποδεικνύουν ότι οι καλύτερες στιγμές δεν χρειάζονται stories για να μείνουν αξέχαστες. Χρειάζονται απλώς να τις ζήσεις.
Η πρώτη εμφάνιση του Boring Phone στην Ελλάδα πραγματοποιήθηκε στο εντυπωσιακό closure party του This is Athens Festival, όπου η Heineken® μετέτρεψε μια νύχτα διασκέδασης σε μια γιορτή της ανθρώπινης σύνδεσης – χωρίς περισπασμούς, χωρίς scroll, μόνο με ουσία.
Μόλις 100 συλλεκτικές συσκευές θα γίνουν διαθέσιμες σε τυχερούς fans. Το Boring Phone δεν είναι απλά ένα τηλέφωνο. Είναι στάση ζωής. Είναι το εισιτήριο για να ξαναβρείς τη χαρά του να είσαι παρών. Στην παρέα. Στην κουβέντα. Στον ρυθμό.
Σε περίπτωση που θέλεις να είσαι ένας από τους 100 που θα αποκτήσουν τις συλλεκτικές συσκευές, παίζει διαγωνισμός εδώ.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.