Η Meta έκανε ακόμη ένα βήμα στον κόσμο των έξυπνων γυαλιών, παρουσιάζοντας στο Connect event τα ολοκαίνουργια Meta Ray-Ban Display.
Ο Mark Zuckerberg τα χαρακτήρισε ως το μέσο που μπορεί να μας φέρει πιο κοντά στο όραμα της "υπερνοημοσύνης".
Τα γυαλιά που υπόσχονται να σε κάνουν "πιο έξυπνο"
Τα νέα γυαλιά διαθέτουν μια μικρή ψηφιακή οθόνη στον δεξί φακό, ικανή να εμφανίζει ειδοποιήσεις και βασικές πληροφορίες χωρίς να αποσπά τον χρήστη από την πραγματικότητα γύρω του. Όπως εξήγησε ο Zuckerberg: "Τα γυαλιά είναι η ιδανική μορφή προσωπικής υπερνοημοσύνης, γιατί σου επιτρέπουν να είσαι παρών στη στιγμή, ενώ ταυτόχρονα έχεις πρόσβαση σε όλες αυτές τις AI δυνατότητες που σε κάνουν πιο έξυπνο, σε βοηθούν να επικοινωνείς καλύτερα, να θυμάσαι περισσότερα, να βελτιώνεις τις αισθήσεις σου και πολλά άλλα".
Μαζί με τα γυαλιά, η Meta παρουσίασε και ένα wristband (βραχιόλι), που μετατρέπει χειρονομίες σε εντολές. Από απάντηση σε μηνύματα μέχρι διαχείριση κλήσεων, όλα γίνονται με μια κίνηση του χεριού. Η τιμή τους ξεκινά από τα 799 δολάρια, με διαθεσιμότητα από τις 30 Σεπτεμβρίου σε επιλεγμένα καταστήματα στις ΗΠΑ.
Την ίδια μέρα, η Meta παρουσίασε και τα νέα Oakley Vanguard, μια διαφορετική πρόταση στα 499 δολάρια, σχεδιασμένα για αθλητές. Συνεργάζονται με πλατφόρμες όπως Garmin και Strava, προσφέροντας στατιστικά σε πραγματικό χρόνο και διάρκεια μπαταρίας έως 9 ώρες. Διατίθενται από τις 21 Οκτωβρίου και πάλι στις ΗΠΑ.
Ο ανταγωνισμός και η επόμενη μέρα
Η ανακοίνωση έγινε στο ετήσιο Connect conference της εταιρείας στο Menlo Park της Καλιφόρνια. Η Meta θέλει με αυτόν τον τρόπο να καλύψει το χαμένο έδαφος στον αγώνα δρόμου της τεχνητής νοημοσύνης, εκεί όπου ανταγωνιστές όπως η OpenAI και η Google έχουν ήδη το πάνω χέρι με προηγμένα AI μοντέλα. Ο Zuckerberg δεν κρύβει ότι έχει ρίξει δισεκατομμύρια δολάρια σε νέες τεχνολογίες και chips, ενώ ταυτόχρονα έχει ξεκινήσει μια "μάχη ταλέντων" στη Silicon Valley για να προσελκύσει κορυφαίους μηχανικούς.
Ωστόσο, η Meta δεν βρίσκεται μόνο στο επίκεντρο λόγω καινοτομίας. Πρόσφατα έχει δεχτεί έντονη κριτική για θέματα ασφάλειας των παιδιών στις πλατφόρμες της, με αναφορές για ακατάλληλες συνομιλίες chatbots και whistleblowers που μίλησαν για αποσιώπηση ερευνών γύρω από το VR και τις επιπτώσεις του.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.