15λεπτη προπόνηση ολικής φυσικής κατάστασης για όλους

Αυτές οι 3 ασκήσεις θα αυξήσουν τα όρια της σωματικής σου αντοχής και της καρδιοαναπνευστικής σου ικανότητας στο λιγότερο χρόνο, μέσα στο σπίτι.

Γράφει: Νίκος Αγάθος 12 Ιανουαρίου 2021

Έχεις να διαθέσεις 15 λεπτά για τον εαυτό σου; Τόσος είναι όλος ο χρόνος που θα χρειαστεί για να ακολουθήσεις μια γρήγορη προπόνηση με σύνθετες ασκήσεις, τις οποίες πρέπει να εκτελέσεις σε υψηλότερη ταχύτητα από το κανονικό, ώστε όχι μόνο να τονώσεις κάθε μυ του σώματός σου, αλλά και για να ολοκληρώσεις ταυτόχρονα, μια δυναμική αεροβική πρόκληση.

Αφιέρωσε για κάθε άσκηση 5 λεπτά, φροντίζοντας να εκτελείς όσες περισσότερες επαναλήψεις επί ένα λεπτό, επί τρία σετ. Ανάμεσα σε κάθε σετ δίνε στο σώμα σου ένα λεπτό ξεκούρασης.

15λεπτη προπόνηση ολικής φυσικής κατάστασης για όλους

Άρσεις θανάτου με αλτήρες

Με τα πόδια σου ανοιχτά στο εύρος των ώμων και έναν αλτήρα δίπλα από κάθε πόδι (στο έδαφος), εκτελείς βαθύ κάθισμα και πιάνεις τους δυο αλτήρες με τα χέρια. Πιέζοντας τις πατούσες ανεβάζεις τον κορμό στην αρχική θέση, διατηρώντας διαρκώς τα χέρια σου τεντωμένα, με τους αλτήρες δίπλα στο σώμα. 

ΜΠΑΛΑ

Slam Ball

Με τα πόδια σου ανοιχτά στο εύρος των ώμων και τα γόνατα ελαφρώς λυγισμένα, κρατάς μια ιατρική μπάλα (ή μια ελαφρώς ξεφούσκωτη μπάλα μπάσκετ) με τα δυο χέρια. Βάζοντας όση δύναμη μπορείς, χτυπάς τη μπάλα στο έδαφος μπροστά από τα πόδια σου και την ξαναπιάνεις μόλις αυτή φτάσει στο ύψος του στήθους. 

ΕΛΞΕΙΣ

Έλξεις στο μονόζυγο

Κρέμασε το σώμα σου από μια μπάρα μονόζυγου με τα χέρια σου τεντωμένα, σε ανοιχτή λαβή, και τα πόδια ενωμένα πίσω ούτως ώστε να μην ακουμπούν στο έδαφος. Στη συνέχεια, ενεργοποίησε τους κοιλιακούς σου και ώθησε το σώμα σου προς τα πάνω πιέζοντας τους ώμους και λυγίζοντας τους αγκώνες. Μόλις το πιγούνι σου ξεπεράσει το ύψος της μπάρας επιστρέφεις στην αρχική θέση. Καθ’ όλη τη διάρκεια της κίνησης, η σπονδυλική στήλη παραμένει ευθεία.

 

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Τα κορυφαία ελληνικά νησιά του 2021

Τα μέρη της πατρίδας μας που φέτος θα έχουν την τιμητική τους, σύμφωνα πάντοτε με τους experts του ταξιδιού.

Γραφει Μπαμπης Δουκας

H συμβουλή του Anthony Bourdain για καλύτερες διακοπές

Όσα έμαθαν τα ταξίδια τον θρυλικό σεφ και παρουσιαστή.

Πώς να μην τραυματιστείς μετά από έντονη άσκηση

Υπάρχουν tips που θα σε βοηθήσουν να αποφύγεις τις δυσάρεστες εκπλήξεις.

Τι κάνει ένα αυτοκίνητο σέξι;

Δεν έχουν σεξαπίλ τα άψυχα αντικείμενα; Για χάιδεψε απαλά τις καμπύλες μιας Ferrari.

Γραφει Γιαννης Σπανος

Πώς θα προπονηθείς στην παραλία σαν να βρίσκεσαι στο γυμναστήριο

Η ακρογιαλιά είναι το ιδανικό μέρος για να διατηρήσεις τη φόρμα σου και να τονωθείς. Σχεδόν όπως θα έκανες στο fitness club της γειτονιάς σου, όμως πολύ πιο ευχάριστα και διασκεδαστικά.

Γραφει Γιαννης Σπανος

Ford Puma ST εναντίον Ford Puma RC

Το νέο Ford Puma ST πρωταγωνιστεί σε μία επική μονομαχία εναντίον μια μικρής αλλά ισχυρής έκδοσης του "εαυτού του", σε ένα συναρπαστικό νέο βίντεο που κυκλοφόρησε η Ford.