H προπόνηση που έκανε Black Panther τον Chadwick Boseman

Γίνε βασιλιάς της Wakanda με 3 μόνο ασκήσεις για το στήθος και 2 για τα πόδια.

Γράφει: Παναγιώτης Κούστας 23 Απριλίου 2021

Ένα πρόγραμμα προπόνησης διαφορετικό από τα άλλα. Εμπνευσμένο από αυτό που ακολουθούσε ο μακαρίτης ηθοποιός Chadwick Boseman, πριν πεθάνει από καρκίνο του παχέως εντέρου σε ηλικία 43 ετών, έχοντας προλάβει να γράψει ιστορία ως ο πρώτος μαύρος υπερήρωας της Marvel.

Η εντυπωσιακή σωματική του διάπλαση, ήταν ένα από τα στοιχεία που τον βοήθησαν να ενσαρκώσει τον Black Panther και, πρόσφατα, ο αλλοτινός φίλος και προπονητής του, Addison Henderson, αποκάλυψε πώς έχτισαν μαζί το σώμα του ηθοποιού.

Η ταινία που άλλαξε για πάντα το σύμπαν της Marvel

Πριν απ' όλα, όμως, αξίζει να αναφερθεί η πορεία του Chadwick Boseman στο σύμπαν της Marvel και η σημασία της. Όταν έκανε το ντεμπούτο του ως T'Challa / Black Panther, στην ταινία Captain America: Civil War του 2016, το κοινό πήρε μόνο μία γεύση από το τι θα επακολουθούσε το 2018, με το sequel της, το Black Panther, που άλλαξε τα πάντα.

Υπήρξε το πρώτο φιλμ στο οποίο όχι μόνο οι περισσότεροι ηθοποιοί ήταν μαύροι, αλλά και το story εξελισσόταν σε ένα επινοημένο αφρικανικό έθνος, αλλάζοντας τον τρόπο που σκεφτόμαστε για τις ταινίες με υπερήρωες.

Το Black Panther συγκέντρωσε 9 υποψηφιότητες για Oscar (κέρδισε τα 3 χρυσά αγαλματίδια) και έκανε τζίρο 1,3 δις δολαρίων, τον μεγαλύτερο μέχρι εκείνη τη στιγμή που είχε κάνει ποτέ ταινία γυρισμένη από μαύρο σκηνοθέτη και τον 9ο μεγαλύτερο στην ιστορία του κινηματογράφου.

Η φιλική σχέση του ηθοποιού με τον προπονητή του

Οι δυο τους γνωρίστηκαν μέσα από τους συνδέσμους που είχαν στο Howard University, από το οποίο αποφοίτησε ο ηθοποιός. Είχαν κοινά ενδιαφέροντα, "κόλλησαν" και άρχισαν να προπονούνται μαζί.

Όταν ο Boseman κέρδισε τον ρόλο του Black Panther στο Captain America: Civil War, πρότεινε, λοιπόν, στον φίλο του να τον προπονήσει για την ταινία που, αργότερα, θα τον οδηγούσε στο να γίνει βασιλιάς της Wakanda.

Από το χτίσιμο όγκου στο "στέγνωμα" του σώματος

Σε αυτή την πρώτη ταινία τα πράγματα ήταν πιο εύκολα, καθώς ο ρόλος του Boseman ήταν μικρότερος και δεν απαιτούσε από τον ηθοποιό να δείξει τους γραμμωμένους κοιλιακούς τους. Οπότε, η έμφαση είχε δοθεί στο να πάρει όγκο.

Τα πράγματα άλλαξαν με την ταινία Black Panther, όταν ο Boseman εξελίχθηκε σε πρωταγωνιστή που, εκτός από ογκώδης, έπρεπε να ήταν και "στεγνός", κάτι που κατάφεραν με τέσσερις με πέντε προπονήσεις την εβδομάδα.

Ο ηθοποιός, όμως, απαιτείτο να μπορεί να κινείται με μεγάλη δεξιοτεχνία, καθώς γύριζε ο ίδιος πολλές από τις επικίνδυνες σκηνές του. Σε αυτό τον βοήθησε ένας δάσκαλος πολεμικών τεχνών, προσθέτοντας στο πρόγραμμά του άλλες τρεις με τέσσερις προπονήσεις την εβδομάδα.

H προπόνηση που έκανε Black Panther τον Chadwick BosemanMarvel Studios

Ο Henderson εστίασε αρχικά στο να φτιάξει ένα πρόγραμμα που θα βοηθούσε τον φίλο του να χτίσει δυνατή πλάτη και μετά δούλευαν συνεχώς όλες τις λεπτομέρειες.

Η προπόνηση για το Black Panther

Γενικά, η προσέγγιση του Henderson όσον αφορά τη φυσική κατάσταση συνοψίζεται στη φράση "χτίσε όγκο και μην τον χάσεις ποτέ". Γι' αυτό και οι προπονήσεις που έκαναν ήταν τελείως τρελές.

Έχτισαν αντοχή πηγαίνοντας για τρέξιμο. Στο γυμναστήριο, μία με δύο φορές την εβδομάδα, έκαναν το ένα σετ μετά το άλλο, χωρίς διάλειμμα, για να βιώσουν τα οφέλη της καρδιοαναπνευστικής άσκησης κάνοντας βάρη. Και κάποιες φορές, ο Boseman έλεγε απλώς ένα "ως εδώ" και έριχναν ταχύτητες.

Υπήρχαν μέρες που οι δυο τους έμεναν στο γυμναστήριο ακόμα και τρεις με τέσσερις ώρες. Παρόλα αυτά, κάτι τέτοιο θα ήταν άχρηστο για εσένα που δεν είσαι βασιλιάς σε κόμικ της Marvel. Γι’ αυτό και καταλήξαμε σε ένα πρόγραμμα εμπνευσμένο από αυτό του Boseman, που μπορείς να το προσθέσεις μία φορά την εβδομάδα στο δικό σου πλάνο προπόνησης.

Το ζέσταμα

Τα πράγματα είναι λίγο harcore. Τρέξιμο ενάμιση χιλιόμετρο με τη μεγαλύτερη ταχύτητα που μπορείς και στο καπάκι 10 λεπτά στο stair climber, πάλι στη μεγαλύτερη ταχύτητα.

Το πρόγραμμα για το πάνω μέρος του σώματος

Ο στόχος του Henderson είναι να κρατάει το σώμα σου σε μία κατάσταση επαγρύπνησης, αναγκάζοντάς το να πρέπει συνεχώς να προσαρμόζεται, ακόμα και στη μέση ενός σετ. Ολοκλήρωσε το πρόγραμμα που ακολουθεί, λοιπόν, χωρίς διάλειμμα ανάμεσα στις ασκήσεις.

- Κλασικές πιέσεις πάγκου: 3 σετ x 10 επαναλήψεις

- Πιέσεις σε επικλινή πάγκο με αντίστροφη λαβή (οι παλάμες σου να κοιτάνε στο πρόσωπό σου): 3 σετ x 10 επαναλήψεις

- Πιέσεις σε επικλινή πάγκο με κανονική λαβή: 3 σετ x 10 επαναλήψεις

Αφού ολοκληρώσεις με όλες τις ασκήσεις, στη συνέχεια κάνεις από 2 φορές κάθε άσκηση, σε τυχαία σειρά.

STILL FROM "BLACK PANTHER" FILMMarvel Studios

Το πρόγραμμα για το κάτω μέρος του σώματος

- Βαθιά καθίσματα χωρίς βάρος: 3 σετ x 10 επαναλήψεις, με 1 λεπτό διάλειμμα ανάμεσα στα σετ

- Διασκελισμοί (Strides): 3 σετ x 20 επαναλήψεις εναλλάξ για κάθε πόδι, με 1 λεπτό διάλειμμα ανάμεσα στα σετ

Από: Esquire IT

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

5 ασκήσεις για την παραλία

Πώς θα παραμείνεις fit κάτω από τον ήλιο, δίπλα από το κύμα, πάνω στην καυτή αμμουδιά.

Γραφει Παναγιωτης Κουστας

Τι τρώνε οι διατροφολόγοι το καλοκαίρι

Δέκα ειδικοί και τα καλοκαιρινά τρόφιμα που προσθέτουν στο καθημερινό τους πρόγραμμα την περίοδο αυτή.

Ο σεφ που φτιάχνει μόνος του (και) τα πιάτα

Ο Θεσσαλονικιός Γιώργος Παπαδόπουλος έκανε μαθήματα κεραμικής για να μπορεί να σερβίρει ακριβώς όπως θέλει τις δημιουργίες του.

Windows 10, τέλος εποχής το 2025

Τέλος εποχής για το πασίγνωστο λειτουργικό σύστημα.

Πίνοντας περισσότερο νερό, με 10 απλούς τρόπους

Έξυπνοι και ευφάνταστοι τρόποι για να πίνεις περισσότερο νερό και να το απολαμβάνεις!