Πώς θα κάψεις το λίπος με την κολύμβηση HIIT

Αρκούν δύο εβδομάδες για να ρίξεις τα περιττά κιλά και μάλιστα μέσα από το νερό.

Γράφει: Γιάννης Σπανός 04 Αυγούστου 2021

Αυτά, τα ξέρεις: Η κολύμβηση είναι μια αποτελεσματική προπόνηση για το σύνολο των μυών του σώματος, προλαμβάνει και αποθεραπεύει τραυματισμούς, βελτιώνει το καρδιοαναπνευστικό σύστημα, ενισχύει την ευλυγισία και μπλα, μπλα, μπλα. Ήρθε λοιπόν η ώρα να μάθεις και την Κολύμβηση HIIT.

Αυτό που πιθανώς δεν έχεις υπολογίσει είναι ότι το καθημερινό κολύμπι των διακοπών σου μπορεί να μετατραπεί σε ένα από τα πιο γρήγορα μέσα αδυνατίσματος του σώματός σου.

> Διάβασε ακόμη: Τελικά, πέφτει η κοιλιά χωρίς γυμναστική;

Μόνο που για να συμβεί αυτό και να ολοκληρωθεί με επιτυχία, απαιτείται ένα σύστημα προπόνησης στο νερό, πάνω στις αρχές της διαλειμματικής προπόνησης υψηλής έντασης, τη HIIT. Περιλαμβάνει εναλλασσόμενους τρόπους κολύμβησης ανά ημέρα, όπου συνδυάζεις διαφορετικές ταχύτητες και αποστάσεις.

Το καλό με την κολύμβηση HIIT είναι ότι δεν χρειάζεται να παίρνεις ρεπό μέρα παρά μέρα, μιας και οι κινήσεις μυών και αρθρώσεων μέσα στο νερό αποκλείουν την περίπτωση τραυματισμού. Απλά απαιτεί αφοσίωση, επιμονή, όρεξη για δυναμικό κολύμπι και σωστή μέθοδο.
Αν "ψήνεσαι" να κάψεις ό,τι λίπος περισσεύει στο σώμα σου μέσα στις επόμενες 14 μέρες, ξεκίνα από σήμερα.

Πώς θα δουλέψεις το πρόγραμμα

> Η προπόνηση HIIT στο νερό δεν απαιτεί συγκεκριμένο στυλ κολύμβησης, ωστόσο τρία απ’ αυτά (ελεύθερο, πρόσθιο και ύπτιο) είναι καλό να τα γνωρίζεις και να τα εκτελείς σωστά.
> Την ώρα που κολυμπάς, φρόντισε το σώμα σου να στέκεται όσο ψηλότερα στην επιφάνεια του νερού, σε μια νοητή ευθεία.
> Ενάλλασσε τα δυο προγράμματα που ακολουθούν, μέρα παρά μέρα.
> Πριν ξεκινήσεις αφιέρωσε 5 λεπτά σε διατάσεις έξω από το νερό. Αφού μπεις, δοκίμασε ήπιες, μακριές απλωτές επί 5 λεπτά για ζέσταμα.
> Ενδιάμεσα στα σετ κάθε γύρου ξεκουράσου για ένα λεπτό, μεταξύ ενός γύρου και του επόμενου ξεκουράσου για δυο έως τρία λεπτά.

> Διάβασε ακόμη: Ασκήσεις ενδυνάμωσης και ανακούφισης της μέσης

Θαλάσσιο πρόγραμμα HIIT #1

> Γύρος Α (επί 6 φορές):
- Σπριντ 25 μέτρα ελεύθερο, επιστροφή σε χαλαρότερο τέμπο
> Γύρος Β (επί 4 φορές)
- Σπριντ 50 μέτρα ελεύθερο, επιστροφή σε χαλαρότερο τέμπο
> Γύρος Γ (επί 2 φορές)
- Σπριντ 100 μέτρα (50 μέτρα ελεύθερο, 50 πρόσθιο), επιστροφή σε χαλαρότερο τέμπο

Θαλάσσιο πρόγραμμα HIIT #2

> Γύρος Α (επί 6 φορές):
- Σπριντ 25 μέτρα ελεύθερο, επιστροφή σε χαλαρότερο τέμπο
> Γύρος Β (επί 4 φορές)
- Σπριντ 25 μέτρα πρόσθιο αλλά μόνο με κίνηση από τα πόδια (τα χέρια μένουν ακίνητα ευθεία εμπρός), επιστροφή σε χαλαρότερο τέμπο πλήρους κίνησης πρόσθιου στυλ σε χέρια και πόδια
> Γύρος Γ (επί 6 φορές)
- Σπριντ 100 μέτρα (25 ελεύθερο, 25 πρόσθιο, 25 ελεύθερο, 25 ύπτιο), επιστροφή σε χαλαρότερο τέμπο ανεξαρτήτως στυλ κολύμβησης.

Από: gr.AskMen.com

 

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Carmen Electra, καλώς ήρθες στο Only Fans

Σύμφωνα με την ίδια, οι fans της θα έχουν πρόσβαση σε "πιο σέξι, αριστοκρατικές φωτογραφίες και βίντεο".

Γραφει Πωλινα Φραγκου

Γιατί ενώ τρέχεις, δεν χάνεις βάρος;

Δυο απλά μυστικά που θα σε βοηθήσουν να μετατρέψεις το σώμα σου σε μηχανή καύσης λίπους ακόμη και όταν τρέχεις μόνο 15 λεπτά την ημέρα.

Γραφει Γιαννης Σπανος

Ο Robert Downey Jr. ετοιμάζει δικό του ριάλιτι σόου

Tο περιεχόμενο προφανώς δε θα θυμίζει σε τίποτα τις Kardashians.

Η άλλη όψη της Μεγάλης Παραίτησης

Κάποιοι υποστηρίζουν ότι πλέον έχουμε περάσει στην περίοδο της 'Μεγάλης Επιστροφής' στον χώρο εργασίας.

Γραφει Παναγιωτης Κουστας

Μεταβολική προπόνηση για να κάψεις λίπος

Η μεταβολική προπόνηση υπόσχεται να σε κάνει φέτες αλλά απαιτεί πολλή όρεξη και προσήλωση.

Γραφει Γιαννης Σπανος