Πώς θα φτιάξεις το κορμί του Michael B. Jordan στο Black Panther

Κινηματογραφικές εμφανίσεις.

Γράφει: Νίκος Αγάθος 09 Φεβρουαρίου 2021

Στο Hollywood είναι γνωστός ως ένας από τους σημαντικότερους personal trainer για τους celebrities και ο Corey Calliet φροντίζει να δικαιολογεί κάθε φορά τη φήμη του. Αυτό έκανε και με τον Michael B. Jordan για τις ανάγκες του Black Panther. Ο 34χρονος ηθοποιός (γεννήθηκε στις 9 Φεβρουαρίου 1987) γνωρίστηκε με τον Calliet το 2015, στα γυρίσματα του Fantastic Four και έκτοτε τον εμπιστεύεται με κλειστά μάτια όσον αφορά την προπόνησή του. Αφού λοιπόν τον βοήθησε να βάλει σχεδόν 7 κιλά μυϊκής μάζας για το Creed, o Corey Calliet μεταμόρφωσε τον Jordan στον κτηνώδη Erik Killmonger της νέας ταινίας της Marvel.

O σκηνοθέτης Ryan Coogler απλά "παρήγγειλε" έναν μυώδη και super fit "κακό" για την ταινία του και ο Calliet του παρέδωσε ακριβώς αυτό που ήθελε, ακολουθώντας με τον Jordan ένα πρόγραμμα εκγύμνασης σαν αυτό που ακολούθησε ο ίδιος κατά τη θητεία του στις Αμερικανικές Ειδικές Δυνάμεις, δίνοντας έμφαση στους ώμους και στο στήθος του ηθοποιού. "Μου αρέσει ο συνδυασμός βασικών ασκήσεων όπως ο πάγκος με τα πόδια ψηλά. Χρειάστηκε να ακολουθήσουμε μια ρουτίνα, την οποία μόλις συνήθισε 100% ο Michael ήταν εύκολο να προσαρμόσει στο σώμα του και στη διατροφή του" λέει ο Calliet. Τι ακριβώς όμως έκανε στο γυμναστήριο ο Jordan; Ακολουθεί το πρόγραμμά του, ακριβώς όπως το κάνει γνωστό ο personal trainer.

Πώς θα φτιάξεις το κορμί του Michael B. Jordan στο Black Panther

 

Block 1

3 σετ των 20 επαναλήψεων σε πιέσεις στήθους στο μηχάνημα (Machine Chest Press)
4 σετ των 15 επαναλήψεων ανίγματα αλτήρα σε ίσιο πάγκο (Flat Flys)
3 σετ των 20 επαναλήψεων πιέσεις αλτήρα σε επικλινή πάγκο (Incline Dumbbell Press)
10 σετ των 10 επαναλήψεων Push-Ups

Block 2

4 σετ των 12 επαναλήψεων για ώμους (εμπρός και πλάι) άρσεις αλτήρα (Front/Lateral Dumbbell Raises)
4 σετ των 12 επαναλήψεων άρσεις αλτήρα πάνω από το κεφάλι (Dumbbell Overhead Raises)
10 σετ των 10 επαναλήψεων καθίσματα (Squats)
2 σετ 1 επανάληψης των 30'' πάγκος για πόδια (Leg Lunges)

BLACK PANTHER

Extra Block: HIIT

Push-Ups
Κάμψεις μπάρας για δικέφαλους (Barbell Curls)
Άρσεις ποδιών στο μονόζυγο (Leg Raises)
Jump Squats

Όσον αφορά τη δίαιτά του, ο Jordan κράτησε τα γεύματά του απλά και "καθαρά", με υψηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες, τρώγοντας 180 -220 γρ. κοτόπουλο την ημέρα μαζί με μια κούπα ρύζι Jasmine και μισό κουταλάκι του γλυκού ελαιόλαδο ή μισό αβοκάντο και δύο κούπες σπανάκι.

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Τα κορυφαία ελληνικά νησιά του 2021

Τα μέρη της πατρίδας μας που φέτος θα έχουν την τιμητική τους, σύμφωνα πάντοτε με τους experts του ταξιδιού.

Γραφει Μπαμπης Δουκας

H συμβουλή του Anthony Bourdain για καλύτερες διακοπές

Όσα έμαθαν τα ταξίδια τον θρυλικό σεφ και παρουσιαστή.

Πώς να μην τραυματιστείς μετά από έντονη άσκηση

Υπάρχουν tips που θα σε βοηθήσουν να αποφύγεις τις δυσάρεστες εκπλήξεις.

Τι κάνει ένα αυτοκίνητο σέξι;

Δεν έχουν σεξαπίλ τα άψυχα αντικείμενα; Για χάιδεψε απαλά τις καμπύλες μιας Ferrari.

Γραφει Γιαννης Σπανος

Πώς θα προπονηθείς στην παραλία σαν να βρίσκεσαι στο γυμναστήριο

Η ακρογιαλιά είναι το ιδανικό μέρος για να διατηρήσεις τη φόρμα σου και να τονωθείς. Σχεδόν όπως θα έκανες στο fitness club της γειτονιάς σου, όμως πολύ πιο ευχάριστα και διασκεδαστικά.

Γραφει Γιαννης Σπανος

Ford Puma ST εναντίον Ford Puma RC

Το νέο Ford Puma ST πρωταγωνιστεί σε μία επική μονομαχία εναντίον μια μικρής αλλά ισχυρής έκδοσης του "εαυτού του", σε ένα συναρπαστικό νέο βίντεο που κυκλοφόρησε η Ford.