Οι κάμψεις - σφυριά χτίζουν γρήγορα δυνατούς δικέφαλους

Η σωστή τεχνική για να εκτελέσεις τα hammer curls.

Γράφει: Νίκος Αγάθος 28 Ιουνίου 2019

Αν θέλεις να φτιάξεις σε χρόνο - ρεκόρ ευμεγέθεις και δυνατούς δικέφαλους, η λύση βρίσκεται στις κάμψεις - σφυριά (hammer curls), που αποτελεί την ίσως πιο αποτελεσματική και γρήγορη άσκηση. Ταυτόχρονα, και την πιο απαιτητική, καθώς χρειάζεται να έχεις καλή γνώση της τεχνικής για να την εκτελέσεις σωστά, χωρίς να ελλοχεύει ο κίνδυνος τραυματισμού. 

Οι κάμψεις - σφυριά χτίζουν γρήγορα δυνατούς δικέφαλους

Συμβουλές για σωστή τεχνική

1. Επειδή είναι μια κάμψη δικεφάλου δε σημαίνει ότι το υπόλοιπο σώμα μένει χαλαρό. Διατηρώντας τον πυρήνα, το στήθος και τις ωμοπλάτες σε μόνιμη ενεργοποίηση διασφαλίζεις λιγότερη ταλάντευση των χεριών κατά την κάμψη.

2. Κράτα τους βαριούς αλτήρες σφιχτά μέσα στις παλάμες σου και συγκέντρωσε την προσοχή σου στην ευρεία κίνηση του αγκώνα -από πλήρη έκταση σε πλήρη κάμψη.

3. Μόλις φτάσεις στην πλήρη κάμψη, μείνε για μερικά δευτερόλεπτα ώστε να αιματωθεί ο δικέφαλος μυς και να ξεκινήσει η διαδικασία υπερτροφίας του.

4. Πριν περάσεις σε όρθια στάση του σώματος, ξεκίνησε την ρουτίνα σου καθισμένος σε ελαφρώς επικλινή πάγκο, ώστε να εκπαιδεύσεις τον πυρήνα, τους γλουτιαίους και τους τραπεζοειδείς μυς να συμπεριφέρονται με περισσότερη ασφάλεια όταν επιχειρήσεις τα hammer curls από όρθια στάση.

5. Σε κάθε περίπτωση, ο στόχος επαναλήψεων και σετ δεν αλλάζει: 3 σετ επί 8 έως 10 επαναλήψεις.

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Περισσoτερα για Υγεία & Fitness

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ

Το κλάμα είναι το καλύτερο αντίδοτο στο στρες

Υπάρχουν ακόμα άντρες που δεν κλαίνε;

5 φρούτα που δρουν κατά της τριχόπτωσης

Η δύναμη της φύσης κατά της φαλάκρας σύμφωνα με την επιστήμη.