Ο Chris Hemsworth έχει ένα σιρκουί ασκήσεων για θηριώδεις μύες

Η προπόνηση του θηρίου: 6 ασκήσεις, 6 επαναλήψεις, 6 σετ.

Αν θέλεις να φτιάξεις μυς σαν τον Chris Hemsworth θα πρέπει να ιδρώσεις πολύ. Ο 39χρονος Αυστραλός ηθοποιός (γεννήθηκε μία ημέρα σαν σήμερα, στις 11 Αυγούστου του 1983), που έγινε δημοφιλής κυρίως για το ρόλο του ως Thor -ο θεός του κεραυνού και της αστραπής-, δημιούργησε μια εφαρμογή για κινητά με την ονομασία Centr, μέσα από την οποία προτείνει ασκήσεις και προγράμματα προπόνησης τόσο σκληρά όσο οι μύες του.

Σε ένα βίντεο που ανέβηκε στο Instagram, ο ίδιος ο Hemsworth παρέα με έναν φίλο του παρουσιάζει ένα πρόγραμμα για όλο το σώμα (τρικέφαλοι, πλάτη, ώμοι, στήθος και πόδια), που στην ουσία πρόκειται για μια εκρηκτική ρουτίνα που κόβει την ανάσα, αποτελούμενη από 6 ασκήσεις για τις οποίες ο ηθοποιός συνιστά 6 επαναλήψεις και 6 σετ για κάθε μια, με ένα λεπτό ανάπαυσης μεταξύ των σετ. Αν το εκτελέσεις κι εσύ, πιθανώς να αισθανθείς ότι μπαίνεις στην κόλαση. Ωστόσο, είναι βέβαιο ότι θα βγεις με ένα μυϊκό σύστημα αληθινά θηριώδες.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Chris Hemsworth (@chrishemsworth) on

6-6-6: Οι αριθμοί που καθορίζουν την προπόνηση του διαβόλου:

 

Clean & press πίσω από το κεφάλι με στραβόμπαρα

Με μια στραβόμπαρα που κρατάς με κλειστή λαβή εκτελώντας μια από τις πλέον πολυαρθρικές ασκήσεις του CrossFit (όπου στο τέλος της βασικής κίνησης προσθέτεις και μια γαλλική πίεση πίσω από τον αυχένα), εστιάζεις στη μέση, στους δικέφαλους, στους τρικέφαλους και στους ώμους.  

Κωπηλατικές έλξεις με TRX από επικλινή θέση

Σώμα ευθυγραμμισμένο και παράλληλο με το έδαφος (με τα πόδια πάνω σε ένα τραπέζι), σφιχτοί γλουτοί, ενεργοποιημένος πυρήνας. Τα χέρια ξεκινούν κλειδωμένα και καταλήγουν με τους αγκώνες λυγισμένους δίπλα στο στήθος. Η άσκηση εστιάζει σε πλάτη, μέση, στήθος, κοιλιακούς, ώμους, μπράτσα.

Εμπρόσθιες και οπίσθιες προβολές ποδιών με ένα kettlebell

Ενδυνάμωση τετρακέφαλων στο κατέβασμα του κορμού, ενίσχυση των ωμικών αρθρώσεων όταν ανασηκώνεις το kettlebell. Ο βραχίονας που δεν κρατάει φορτίο, εκτείνεται προς τα εμπρός.

Έλξεις με κρίκους

Τα οφέλη από την εκτέλεση της άσκησης με κρίκους αντί σταθερή μπάρα είναι ότι εστιάζεις περισσότερο στον πυρήνα και τους ώμους, μιας και έχεις λιγότερη σταθερότητα κατά την εκτέλεση.  

Ημικαθίσματα πάνω σε μπάλα bosu

Ιδανική άσκηση ισορροπίας και συντονισμού, που εστιάζει πρωτίστως στον πυρήνα και δευτερευόντως στους μηρούς. Για μεγαλύτερη σταθερότητα μπορείς να έχεις ένα λάστιχο αντίστασης πίσω από την πλάτη και να εκτελείς ανοιχτές πιέσεις στήθους ταυτόχρονα με το ημικάθισμα.

Slamball

Πλειομετρική άσκηση -χαρακτηριστική του CrossFit- για να αναπτύξεις την ολική δύναμή σου χάρη στη μεγάλη επίδραση που έχει σε γλουτούς, τετρακέφαλους, δικεφάλους μηριαίους, ώμους και κοιλιακούς.

Από: Esquire ES

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Τι δεν τρώνε οι διάσημοι σεφ

Μερικοί από τους πιο αναγνωρίσιμους σεφ του πλανήτη εξηγούν γιατί δεν τρώνε ποτέ κάποιες τροφές.

Τα αυτοκίνητα που λάτρεψαν οι rock stars

Γιατί να περπατήσεις το Staιrway to Heaven όταν μπορείς να οδηγήσεις; Αρκεί βέβαια να μην σου έχουν πάρει το δίπλωμα για οδήγησης υπό την επήρεια αλκοόλ.

Γραφει TopGear

Τι συμβαίνει με την απώλεια βάρους όσο μεγαλώνεις

Η Fitness Consultant Ιωάννα Λαουμτζή γράφει στο Esquire για τη διαφοροποίηση των κιλών ενός άντρα όσο μεγαλώνει.

Γραφει Πωλινα Φραγκου

Ένα αεροπλάνο της Goodyear ήθελε φούσκωμα για να πετάξει

Πώς λειτουργούσαν, ο θάνατος ενός πιλότου και γιατί ξεφούσκωσε το project.

Γραφει TopGear

Πούρα με τη σφραγίδα των Metallica

Το M81 ή αλλιώς το πούρο των Metallica είναι "σκοτεινό, τολμηρό, πλούσιο και ισχυρό με σαγηνευτικές νότες εσπρέσο και μαύρης σοκολάτας".

Γραφει Γιαννης Σπανος

Το Honda ZR-V έρχεται στην Ευρώπη το 2023

Θα είναι ένα από τα τρία SUV της Honda που θα έρθουν στην Ευρώπη το 2023, εκ των οποίων το ένα θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό.

Γραφει TopGear