Ο Chris Hemsworth έχει ένα σιρκουί ασκήσεων για θηριώδεις μύες

Η προπόνηση του θηρίου: 6 ασκήσεις, 6 επαναλήψεις, 6 σετ.

Γράφει: Νίκος Αγάθος 11 Αυγούστου 2020

Αν θέλεις να φτιάξεις μυς σαν τον Chris Hemsworth θα πρέπει να ιδρώσεις πολύ. Ο 37χρονος Αυστραλός ηθοποιός (γεννήθηκε μία ημέρα σαν σήμερα, στις 11 Αυγούστου του 1983), που έγινε δημοφιλής κυρίως για το ρόλο του ως Thor -ο θεός του κεραυνού και της αστραπής-, δημιούργησε μια εφαρμογή για κινητά με την ονομασία Centr, μέσα από την οποία προτείνει ασκήσεις και προγράμματα προπόνησης τόσο σκληρά όσο οι μύες του.

Σε ένα βίντεο που ανέβηκε στο Instagram, ο ίδιος ο Hemsworth παρέα με έναν φίλο του παρουσιάζει ένα πρόγραμμα για όλο το σώμα (τρικέφαλοι, πλάτη, ώμοι, στήθος και πόδια), που στην ουσία πρόκειται για μια εκρηκτική ρουτίνα που κόβει την ανάσα, αποτελούμενη από 6 ασκήσεις για τις οποίες ο ηθοποιός συνιστά 6 επαναλήψεις και 6 σετ για κάθε μια, με ένα λεπτό ανάπαυσης μεταξύ των σετ. Αν το εκτελέσεις κι εσύ, πιθανώς να αισθανθείς ότι μπαίνεις στην κόλαση. Ωστόσο, είναι βέβαιο ότι θα βγεις με ένα μυϊκό σύστημα αληθινά θηριώδες.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Chris Hemsworth (@chrishemsworth) on

6-6-6: Οι αριθμοί που καθορίζουν την προπόνηση του διαβόλου:

 

Clean & press πίσω από το κεφάλι με στραβόμπαρα

Με μια στραβόμπαρα που κρατάς με κλειστή λαβή εκτελώντας μια από τις πλέον πολυαρθρικές ασκήσεις του CrossFit (όπου στο τέλος της βασικής κίνησης προσθέτεις και μια γαλλική πίεση πίσω από τον αυχένα), εστιάζεις στη μέση, στους δικέφαλους, στους τρικέφαλους και στους ώμους.  

Κωπηλατικές έλξεις με TRX από επικλινή θέση

Σώμα ευθυγραμμισμένο και παράλληλο με το έδαφος (με τα πόδια πάνω σε ένα τραπέζι), σφιχτοί γλουτοί, ενεργοποιημένος πυρήνας. Τα χέρια ξεκινούν κλειδωμένα και καταλήγουν με τους αγκώνες λυγισμένους δίπλα στο στήθος. Η άσκηση εστιάζει σε πλάτη, μέση, στήθος, κοιλιακούς, ώμους, μπράτσα.

Εμπρόσθιες και οπίσθιες προβολές ποδιών με ένα kettlebell

Ενδυνάμωση τετρακέφαλων στο κατέβασμα του κορμού, ενίσχυση των ωμικών αρθρώσεων όταν ανασηκώνεις το kettlebell. Ο βραχίονας που δεν κρατάει φορτίο, εκτείνεται προς τα εμπρός.

Έλξεις με κρίκους

Τα οφέλη από την εκτέλεση της άσκησης με κρίκους αντί σταθερή μπάρα είναι ότι εστιάζεις περισσότερο στον πυρήνα και τους ώμους, μιας και έχεις λιγότερη σταθερότητα κατά την εκτέλεση.  

Ημικαθίσματα πάνω σε μπάλα bosu

Ιδανική άσκηση ισορροπίας και συντονισμού, που εστιάζει πρωτίστως στον πυρήνα και δευτερευόντως στους μηρούς. Για μεγαλύτερη σταθερότητα μπορείς να έχεις ένα λάστιχο αντίστασης πίσω από την πλάτη και να εκτελείς ανοιχτές πιέσεις στήθους ταυτόχρονα με το ημικάθισμα.

Slamball

Πλειομετρική άσκηση -χαρακτηριστική του CrossFit- για να αναπτύξεις την ολική δύναμή σου χάρη στη μεγάλη επίδραση που έχει σε γλουτούς, τετρακέφαλους, δικεφάλους μηριαίους, ώμους και κοιλιακούς.

Από: Esquire ES

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

9 από τις ωραιότερες παραλίες του κόσμου

Νησιά Cayman, Ιταλία και Ελλάδα: Οι ακρογιαλιές που θέλεις να επισκεφθείς τουλάχιστον μία φορά στη ζωή σου.

Γραφει Μπαμπης Δουκας

Οι πιο ηρωικές παραλλαγές των push-ups

O απόλυτος οδηγός εκγύμνασης όλου του σώματος (και του μυαλού) μέσα από κάθε πιθανή και απίθανη κάμψη.

Γραφει Γιαννης Σπανος

Bentley Continental GT Speed: Κομψή και τεχνολογικά άψογη

Η κορυφαία απόδοση της Continental GT, επιτυγχάνεται και χάρη στη συμβολή της προηγμένης τεχνολογίας πλαισίου που αξιοποιείται ειδικά για το νέο μοντέλο.

Η δίαιτα που υπόσχεται κοιλιά-πλάκα σε 6 μέρες

H επιστημονική μέθοδος διατροφής που όχι μόνο αδυνατίζει, αλλά καθαρίζει συκώτι και νεφρά από το λίπος.

Γραφει Γιαννης Σπανος

Πλούσια συλλογή μοντέλων της Yamaha για την Ισοδυναμία των Αδειών Οδήγησης

Η Yamaha παρουσιάζει την πλούσια συλλογή μοντέλων της έως 125 κυβικά, τα οποία μπορούν να οδηγήσουν κάτοχοι διπλώματος αυτοκινήτου κατηγορίας Β, σύμφωνα με την ψήφιση του νέου νόμου αναφορικά με την ισοδυναμία των αδειών οδήγησης.

Τι είναι τα ηχητικά στάτους που έρχονται στο Facebook

Μπρος στο δρόμο που χάραξε το Clubhouse, το Facebook ακολουθεί και προσαρμόζεται.

Γραφει Ραφαελλα Ραλλη