Το squat-split με λάστιχα θωρακίζει τις αρθρώσεις σου

Μία εναλλακτική κίνηση για τεράστια δύναμη στα πόδια, η οποία δεν χρειάζεται βαρύ φορτίο για να την εκτελέσεις.

Γράφει: Νίκος Αγάθος 17 Σεπτεμβρίου 2019

Μια από τις πιο ψαγμένες τεχνικές προπόνησης των ποδιών, η κινητική ενέργεια με ταλάντευση, περιλαμβάνει την προσθήκη kettlebells που έχουν κρεμαστεί σε ουδέτερη μπάρα με λάστιχα προπόνησης, κατά τη διάρκεια εκτέλεσης ενός βουλγάρικου ημικαθίσματος (bandell bulgarian): Καθώς τα βάρη κινούνται με τη φορά της φυσικής ελαστικότητας των λάστιχων, το νευρικό σύστημα και οι μύες αναγκάζονται να ενεργοποιηθούν περισσότερο από το κανονικό, παρέχοντας πολλαπλάσια σταθερότητα στις αρθρώσεις, αναφέρει πρόσφατη σχετική μελέτη.

Αυτό που είναι προκλητικό, συνεπώς και σχετικά ιδιόμορφο, είναι πως η συγκεκριμένη παραλλαγή του βουλγάρικου ημικαθίσματος (squat-split), βελτιώνει σημαντικά την ισορροπία και τη σταθερότητα του συνόλου των αρθρώσεων άνω και κάτω κορμού, σαφώς και της σπονδυλικής στήλης. Η συγκεκριμένη τεχνική σε αναγκάζει επίσης να επιβραδύνεις το ρυθμό εκτέλεσης -αυξάνοντας τον χρόνο υπό ένταση με ελαφρύτερο βάρος από το ανεκτό- επιτρέποντας στο σώμα σου να εξουσιάζει με καλύτερο τρόπο την κίνηση. Και επειδή ακριβώς χρησιμοποιείς ελαφρύτερα φορτία, οι αρθρώσεις σου λειτουργούν αλλά και ανακάμπτουν ευκολότερα, γεγονός που οδηγεί σε πιο δυνατό και, κυρίως, γραμμωμένο μυϊκό σύστημα, από τις γάμπες και τους μηρούς έως ψηλότερα, στους γλουτούς.

Ξεκίνα με 3 σετ από 10 έως 15 επαναλήψεις για κάθε πόδι, αφήνοντας το σώμα σου να ξεκουραστεί για 30 έως 60 δευτερόλεπτα ανάμεσα στα σετ.

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Περισσoτερα για Auto & Moto

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ

Η ανανέωση των διατροφικών σου κανόνων

Τα μεγάλα λάθη που δεν πρέπει να ξανακάνεις εάν θέλεις να χάσεις βάρος οριστικά και αμετάκλητα.

Γιατί το σκοινάκι είναι μια πλήρης προπόνηση

10 λεπτά αρκούν για να κάψεις πολλές θερμίδες, να τονώσεις την αερόβια αντοχή σου και να χτίσεις μυς.