Μία fast-track προπόνηση για μπράτσα σαν του Chris Hemsworth

Ο πιο "θεϊκός" τρόπος να διογκώσεις ώμους, δικέφαλους και τρικέφαλους μέσα σε λίγα λεπτά ύψιστης έντασης.

Γράφει: Νίκος Αγάθος 26 Οκτωβρίου 2020

Υπάρχει μια ρουτίνα μόνο 20 λεπτών η οποία διογκώνει τους μυς, ατσαλώνει τις αρθρώσεις και φουσκώνει τις φλέβες στα χέρια και τα μπράτσα σου. Ονομάζεται Quick Balloon (μετάφραση: γρήγορο μπαλάρισμα) και είναι βασισμένη στη μέθοδο supersets, η οποία είναι ικανή να χαρίζει μυϊκά οφέλη μέσα σε λίγο χρόνο εξάσκησης και να εμφανίζει τα κέρδη μέσα σε ένα διάστημα δυο εβδομάδων εντατικής προπόνησης. Είναι αυτό ακριβώς το πρόγραμμα που ακολουθούν οι πιο δημοφιλείς -συνονόματοι- ηθοποιοί ταινιών δράσης, δηλαδή Chris Hemsworth, Chris Evans και Chris Pratt, λίγο πριν τα γυρίσματα των ταινιών που πρωταγωνιστούν.

Σε αντίθεση με τις τυπικές προπονήσεις, όπου πρέπει να ολοκληρώσεις όλα τα σετ μιας άσκησης για να περάσεις στην επόμενη, η μέθοδος supersets είναι λιγότερο μονότονη και πολύ πιο γρήγορη: Εκτελείς δυο διαφορετικές ασκήσεις (μια σύνθετη και μια απομόνωσης ή το αντίθετο) για δυο ανταγωνιστικές μυϊκές ομάδες στη σειρά και χωρίς διάλειμμα ανάμεσά τους, με κύριο στόχο την διαρκή κινητοποίηση και τη ραγδαία αιμάτωση και των δυο ανταγωνιστικών μυών που εμπλέκονται στο superset.

Quick-balloon: Η ένταση θα σε οδηγήσει στον μυϊκό όγκο που αναζητάς

Η υπεραιμάτωση που επιτυγχάνεται με βάση αυτό το πρόγραμμα, συμβάλει στη δημιουργία περισσότερων τριχοειδών αγγείων στους μυς, γεγονός που τους ωθεί σε μεγαλύτερο μέγεθος και ορατή αύξηση της φλεβικότητας - κάτι που υποδεικνύει και την ουσιαστική μεγιστοποίηση της δύναμης των μυών των χεριών σου.

Δες το βίντεο και συνέχισε να διαβάζεις οδηγίες, εξηγήσεις και συμβουλές:

Οδηγίες

Όλες οι ασκήσεις στη σειρά, πρέπει να εκτελούνται με τον μέγιστο χρόνο επαναλήψεων μέσα σε 4 λεπτά.

Η ρουτίνα

  • Κάμψεις δικεφάλων με την ελαφριά μπάρα να ακουμπά το πιγούνι
  • Γαλλικές πιέσεις με ελαφριά μπάρα και έκταση των τρικέφαλων (α’ φάση μέχρι το κεφάλι, β’ φάση μέχρι το πίσω από το κεφάλι)
  • Κάμψεις δικεφάλων με βαρύτερη μπάρα που ακουμπά στο στήθος
  • Κάμψεις δικεφάλων με τη μπάρα να ακουμπά το πιγούνι
  • Κάμψεις δικεφάλων με βαρύτερη μπάρα που ακουμπά στο μέτωπο
  • Ξεκούραση για 30’’
  • Ολοκλήρωσε 5 σετ.


Σημαντική συμβουλή ασφαλείας: άφηνε να περνούν μια ή δυο μέρες μετά από κάθε προπόνηση superset ώστε να επιτρέπεις στα χέρια σου να ξεκουράζονται και να έρχονται σε κάθε επόμενη συνεδρία πλήρως αποθεραπευμένα.  

Από: Esquire ES

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Πώς θα κάψεις περισσότερο λίπος στο τρέξιμο

4 συμβουλές που μπορείς να υιοθετήσεις για καλύτερα αποτελέσματα.

Sprint Murph, η πιο άγρια άσκηση για να κάψεις λίπος

Το Sprint Murph είναι σωστό challenge, ένα από τα πιο σύντομα και πιο βάναυσα προγράμματα προπόνησης του κόσμου.

Γραφει Παναγιωτης Κουστας

To τρικ για να μην εμφανίζεσαι ποτέ online στο WhatsApp

Για όλα υπάρχει τρόπος ώστε να είσαι διαδικτυακά αόρατος στις επαφές σου.

Γραφει Ραφαελλα Ραλλη

Μέλι: 7 λόγοι για να το εντάξεις στη διατροφή σου

Όλα τα οφέλη του μελιού, αυτού του σπουδαίου superfood.

Επανασχεδιάζοντας τον Mozilla Firefox

Μεγαλύτερα tabs και toolbar διευκολύνουν τη ζωή μας αλλά "τρώνε" χώρο από την οθόνη μας.

Γραφει Παναγιωτης Κουστας