8 λεπτά την ημέρα αρκούν για να κάψεις το λίπος στην κοιλιά

Το colpo grosso για την απόκτηση του πολυπόθητου six-pack.

Εάν είσαι από τους τύπους που μοχθούν για να αποκτήσουν γραμμωμένους κοιλιακούς, μάθε ότι προσθέτοντας λίγο παραπάνω βάρος στα ροκανίσματά σου, θα το πετύχεις γρηγορότερα.  Αυτή είναι η συμβουλή του προπονητή Ebenezer Samuel, fitness director του αμερικανικού Men's Health, ο οποίος παρουσιάζει μια ρουτίνα 8 μόλις λεπτών, που μπορεί να ενισχύσει τον πυρήνα σου όσο ποτέ άλλοτε και να κάψεις κάθε ίχνος λίπους από την κοιλιά.

Θα ιδρώσεις πολύ

"Ετοιμάσου να ιδρώσεις πολύ", προειδοποιεί ο Samuel και προτείνει να προσθέσεις βάρος σε μια μόνο πλευρά του σώματος ώστε να οδηγήσεις τους κοιλιακούς σου να κινηθούν με ετεροβαρή πίεση. "Χωρίς την αναμενόμενη σταθερότητα, οι κοιλιακοί σου θα δουλέψουν στο διπλάσιο με σκοπό να διατηρήσει ο πυρήνας την απαιτούμενη ισορροπία", λέει ο ειδικός και εξηγεί: "Χρειάζεσαι απλά έναν ελαφρύ αλτήρα ή kettlebell, ακόμα και ένα μπουκάλι νερό, αν είσαι στο σπίτι. Από ξαπλωτή θέση με τα χέρια και τα πόδια τεντωμένα, κρατάς το βάρος στο δεξί χέρι. Με μια κίνηση σηκώνεις ταυτόχρονα χέρια και πόδια στον αέρα, νιώθοντας αμέσως την επίδραση που έχει ο αλτήρας προς τη μια πλευρά του πυρήνα -κάτι που πρέπει να σε οδηγήσει να ισορροπήσεις πιέζοντας περισσότερο την δεξιά πλευρά των κοιλιακών σου".

"Μείνε για 5 δευτερόλεπτα και κατόπιν εκτελείς μικρές ταλαντεύσεις του κορμού με άξονα τους γλουτούς (hollow rocks), μετά ψαλιδάκι, κατόπιν υψηλότερη κάμψη πυρήνα και ισχίου -όλα από 3 έως 5 επαναλήψεις. Χωρίς διάλειμμα μεταφέρεις το βάρος στο αριστερό χέρι, επαναλαμβάνοντας τις προηγούμενες κινήσεις στη σειρά".

Ξεκουράσου για ένα λεπτό και εκτέλεσε τον πλήρη κύκλο άλλες 4 φορές.

"Όλο αυτό δεν διαρκεί περισσότερο από 8 λεπτά, αλλά ίσως είναι τα πιο διαβολεμένα λεπτά που έχουν βιώσει οι κοιλιακοί σου", λέει ο Samuel.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Women's Health (@womenshealthmag) on

 

Από: Esquire ES

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Τι είναι πάλι αυτό το fasted cardio;

Καις περισσότερο λίπος εάν δεν φας το πρωί;

Αποτοξίνωση από το smartphone σε 7 βήματα

7 συμβουλές για να ανακτήσουμε την αυτοσυγκέντρωσή μας, όπως και τον έλεγχο του τι κάνουμε με το τηλέφωνο.

Γραφει Ραφαελλα Ραλλη

Χάνοντας λίπος μια για πάντα

Μερικές συμβουλές για να χάσουμε λίπος και να μην το ξαναδούμε μπροστά μας.

Γραφει Γιαννης Σπανος

Ένα μοντέλο του Playboy 'καίει' τον Leonardo DiCaprio

Και έτσι ξαφνικά, μάθαμε πολλά για τα γούστα του ηθοποιού στο κρεβάτι.

Γραφει Πωλινα Φραγκου

Αυτό είναι το πιο στενό σπίτι του κόσμου

Αν είσαι κλειστοφοβικός, προφανώς δε θα σου αρέσει καθόλου το σχέδιο αυτό.

Γραφει Γιαννης Σπανος