Απολαμβάνοντας τα εορταστικά μενού χωρίς να πάρεις βάρος

Απλά, δώσε προσοχή σε μερικές λεπτομέρειες. Τίποτε παραπάνω.

Γράφει: Γιάννης Σπανός 22 Δεκεμβρίου 2021

Κιλά στις γιορτές, αυτό το πρόβλημα. Τα γεύματα και τα δείπνα προ, ανήμερα και μετά τα Χριστούγεννα, συν τα γεύματα και τα δείπνα παραμονή και ανήμερα της Πρωτοχρονιάς, αποτελούν την πεμπτουσία της αφθονίας και της τέρψης. Αλλά πίσω τους κρύβεται ο μεγαλύτερος και πιο ύπουλος εχθρός της σιλουέτας σου: οι πολλές θερμίδες, οι οποίες μεσοπρόθεσμα μεταφράζονται σε πλεονάζον λίπος, και μακροπρόθεσμα οδηγούν σε ένα σωρό καρδιαγγειακά προβλήματα. 

Οι λύσεις για να μην πάρεις παραπάνω λίπος κατά τη διάρκεια των απανωτών εορταστικών τραπεζιών είναι παραπάνω από μια:

Μην πας ποτέ σε εορταστικό κάλεσμα με άδειο στομάχι

Αν όλη μέρα έχεις λιμοκτονήσει περιμένοντας το βραδινό λουκούλλειο φαγοπότι, σημαίνει ότι για να κατευνάσεις την πείνα σου θα αρχίσεις να τρως τεράστιες ποσότητες ορεκτικών (τα οποία είναι συνήθως πολύ λιπαρά), καταλήγοντας να καταπίνεις μέχρι αργά το βράδυ ένα σωρό λιγότερο ή περισσότερο λιπαρά εδέσματα.

> Διάβασε ακόμη: Διατροφικές συμβουλές για να μην παίρνεις κιλά τρώγοντας έξω

Αν όμως έχεις προνοήσει να πας στο ρεβεγιόν σχετικά χορτάτος (όπως για παράδειγμα, να έχεις καταναλώσει μια σαλάτα, μια μπανάνα ή ένα σνακ ολικής άλεσης), τότε η λαχτάρα σου για μεγάλες ποσότητες τροφών θα μειωθεί στο μισό.

Απολαμβάνοντας τα εορταστικά μενού χωρίς να πάρεις βάρος

Τρώγε αργά-αργά

Επιλέγοντας μικρές μπουκιές τις οποίες θα μασάς αργά και πολλές φορές την κάθε μία, δίνεις χρόνο στον εγκέφαλο και στο στομάχι σου να αντιληφθούν έγκαιρα τον σωστό χρόνο κορεσμού. Αντίθετα, εάν τρως γρήγορα και μεγάλες μπουκιές, τα σήματα κορεσμού θα χτυπήσουν τη στιγμή που το στομάχι σου θα περιέχει ήδη διπλάσια ποσότητα τροφών από το φυσιολογικό.  

Το άλλο που πρέπει να προσέξεις αφορά στο αλκοόλ

Η κατανάλωση απεριτίφ πριν το γεύμα, αλλά και κρασιού ή μπύρας κατά τη διάρκεια του τραπεζιού, συν κάποια "βαρύτερα" αλκοολούχα ποτά μετά το φαγητό -έως το ξημέρωμα-, αποτελούν μεγαλύτερο κίνδυνο για τη σιλουέτα σου από ότι το φαγητό. Προτίμησε να αποφύγεις ό,τι ηδύποτο ή "σκληρό" ποτό σε χαμηλό ποτήρι και μείνε σταθερός στο πνεύμα των ημερών: κρασάκι  -μάξιμουμ τέσσερα ποτήρια.

> Διάβασε ακόμη: Γιατί χάνεις περισσότερα μαλλιά στις γιορτές

Μην παραμείνεις καθιστός μετά το γεύμα

Κάνοντας βόλτες με το ποτήρι του κρασιού στο χέρι (αν το σπίτι έχει κήπο ακόμη καλύτερα) επιταχύνεις και βελτιώνεις τη διαδικασία της πέψης, οπότε το λίπος θα έχει λιγότερες πιθανότητες να εγκατασταθεί στο σώμα σου. Το ίδιο ευεργετικός είναι και ο χορός -εάν ο οικοδεσπότης έχει μεριμνήσει για ένα καλό after dinner πάρτι μετά μουσικής.

Από: Esquire IT

 

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Η τελευταία συνέντευξη του Robin Williams

Πάλευε ήδη με μια άγνωστη τότε ασθένεια και τίποτα δεν θύμιζε τον παλιό εαυτό του.

Αυτή η Ferrari F40 Competizione αναζητά ιδιοκτήτη

Το μοντέλο ορόσημο στην ιστορία της Ferrari, σε μία εκδοχή με μεγαλύτερη από τη διπλάσια ισχύ της βασικής έκδοσης, βγαίνει στο σφυρί.

Γραφει TopGear

Η τέταρτη γενιά αναδιπλούμενων smartphones είναι εδώ

Η Samsung παρουσιάζει τα Samsung Galaxy Z Flip4 και Z Fold4 που θα αναβαθμίσουν την καθημερινότητά μας.

Γραφει Νικος Παπαηλιου

O Brad Pitt έχει τη δική του 'μαύρη λίστα'

Έχει λίστα με όλους τους ηθοποιούς με τους οποίους δεν θέλει να συνεργαστεί.