Το τέλειο fit πιάτο σε 4 απλά βήματα

Οι χρυσοί κανόνες για τη μετατροπή των γευμάτων από παχυντικά σε πιο υγιεινά και διαιτητικά.

Γράφει: Νίκος Αγάθος 06 Φεβρουαρίου 2020

Θέλεις να χάσεις κιλά γρήγορα και φαντάστηκες ότι με το να διπλασιάσεις τις ώρες προπόνησης στο γυμναστήριο θα το καταφέρεις; Κι όμως, όπως λένε οι ειδικοί της Precision Nutrition (μια απ’ τις μεγαλύτερες εταιρείες που συνεργάζεται με τους καλύτερους προπονητές, διατροφολόγους και εξπέρ στον υγιεινό τρόπο ζωής στον κόσμο) η πιο γρήγορη και ασφαλής απάντηση βρίσκεται στο πιάτο σου. Και το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνεις για να το πετύχεις είναι να ακολουθήσεις τους παρακάτω χρυσούς κανόνες που αφορούν στη σωστή μερίδα, τόσο όσον αφορά στο μέγεθος όσο και στην σύνθεση των μακροθρεπτικών συστατικών της.

Τι πρέπει να περιέχει ένα τέλειο πιάτο, που θα σε βοηθήσει να ξεφορτωθείς γρήγορα τα περιττά κιλά χωρίς να πεινάς:

1. Δύο κομμάτια στο μέγεθος της παλάμης από οποιαδήποτε πηγή πρωτεΐνης υψηλής βιολογικής αξίας (αυγά, κοτόπουλο, γαλοπούλα, μοσχάρι, χοιρινό κρέας ή ψάρι): αυτή η ποσότητα ικανοποιεί πλήρως τον κορεσμό, περιέχει λίγες θερμίδες και ταυτόχρονα διατηρεί σταθερό τον μυϊκό όγκο.

2. Μια ή δύο χούφτες από φρούτα, δημητριακά ολικής άλεσης, καστανό ρύζι, φασόλια και άλλα όσπρια: οι πλούσιοι σε ίνες υδατάνθρακες που περιέχουν σε μεγάλες ποσότητες αυτές οι τροφές, παρέχουν διαρκή ενέργεια στο σώμα, βοηθώντας το να καίει περισσότερο λίπος και θερμίδες με κάθε σωματική δραστηριότητα που εκτελείς.

3. Δύο μερίδες λαχανικών στο μέγεθος της γροθιάς: εκτός από ανεξάντλητη πηγή βιταμινών και μετάλλων, περιέχουν πολλές φυτικές ίνες και νερό, στοιχεία που επιταχύνουν τις μεταβολικές διεργασίες με όφελος περισσότερες και γρηγορότερες καύσεις λίπους.

4. Ένα ή δύο κομμάτια ωφέλιμων, ακόρεστων λιπαρών οξέων (ελαιόλαδο, αβοκάντο, ξηροί καρποί ή σπόροι) στο μεγέθους του αντίχειρα: βοηθούν στην καλύτερη απορρόφηση βιταμινών από τον οργανισμό, ενώ παράλληλα προστατεύουν τον μυϊκό ιστό, ενισχύουν την καύση λίπους, συμβάλλουν στον σχηματισμό ορμονών και υποστηρίζουν την καλή λειτουργία εγκεφάλου, καρδιάς και ανοσοποιητικού συστήματος.

Από: Esquire ES

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Περισσoτερα για Νέα

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ

50 κόλπα για χάσεις 5 κιλά σε ένα μήνα

Ο εύκολος τρόπος. Με ακόμη μεγαλύτερο κέρδος, την απόκτηση περισσότερο υγιεινών συνηθειών για την υπόλοιπη ζωή σου.

20 tricks για καλύτερο ύπνο

Ένας σύντομος οδηγός για την αγκαλιά του Μορφέα.