Απ' ό,τι φαίνεται ο Brooklyn Beckham, που έχει σήμερα τα γενέθλιά του, έχει αρχίσει να αποδεικνύεται μηχανή παραγωγής χρήματος, καθώς γίνεται ένας από τους πιο περιζήτητους σταρ στον κόσμο, βαδίζοντας με βήμα ταχύ πάνω στα χνάρια των γονιών του, του David και της Victoria Beckham, που έχουν καταφέρει να συγκεντρώσουν μια τεράστια περιουσία κεφαλαιοποιώντας τη διασημότητά τους.

Τα χρυσά συμβόλαια

Για του λόγου το αληθές, ας αναφέρουμε γι' αρχή ότι ο 23χρονος πρωτότοκος του ζεύγους, που οι οικείοι του τον φωνάζουν χαϊδευτικά "χρυσομπαλά", το 2022 έβγαλε 5,6 εκατομμύρια Ευρώ από τις συμφωνίες που έχει συνάψει με μια σειρά από brands, για να διαφημίσει τα προϊόντα τους. Ανάμεσά τους, φιγουράρουν συμβόλαια με την Tiffany & Co, την Pepe Jeans και την BMW.

Η μαγειρική

Εκτός από αυτές τις συνεργασίες, ο Beckham βγάζει πολλά χρήματα και από τα βίντεο μαγειρικής που ανεβάζει στα YouTube, τα οποία τα παρακολουθεί πολύς κόσμος - τα views τους μετρώνται σε εκατομμύρια. Βέβαια, αυτό δεν γίνεται επειδή ανεβάζει πάντα καλές συνταγές, αλλά μάλλον διότι στο κοινό αρέσει να σπάει πλάκα μαζί του.

Προσέτι, τους τελευταίους 12 μήνες έχει κλείσει συμφωνίες για προώθηση διάφορων brands (Twinkly, Wendy's, Silk Nextmilk) μέσω του λογαριασμού του στο Instagram, ο οποίος μετράει 15 εκατομμύρια ακόλουθους.

Τα μέτρα σύγκρισης

Σε κάθε περίπτωση, ο νεαρός σταρ του τίποτα, έχει δρόμο μπροστά του αν θέλει να φτάσει την περιουσία των γονιών ή των πεθερικών του: Οι Beckhams έχουν συγκεντρώσει από κοινού πάνω από 415 εκατ. Ευρώ, ενώ η οικογένεια της συζύγου του, της Nicola Peltz, "αξίζει" 1,35 δισεκατομμύρια Ευρώ.

Καλύτερα να influencάρει παρά να κάνει οτιδήποτε άλλο

Αξίζει να σημειωθεί ότι η δουλειά του νεαρού Beckham ως influencer έρχεται μετά από τις όχι και τόσο προσοδοφόρες προσπάθειές του να γίνει ποδοσφαιριστής, φωτογράφος και μοντέλο. Εν τω μεταξύ, η 29χρονη σύζυγός του έχει συμφωνίες με τη Hugo Boss και το ιταλικό fashion brand GCDS Wear.

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.