Άλλο ένα χτύπημα στο πρεστίζ των millennials είναι προ των πυλών. Σύμφωνα με νέα έρευνα η γενιά που έχει χλευαστεί όσο καμία άλλη, είναι χάλια σε ένα πολύ σημαντικό στοιχείο της κοινωνικής ζωής: το φιλοδώρημα.

Το CreditCards.com, αφού ρώτησε 1000 διαφορετικούς ανθρώπους, κατέληξε στατιστικά πώς περίπου το 10% στις ηλικίες 18-37 δεν αφήνουν φιλοδώρημα. Αλλά ακόμα κι όταν το κάνουν, δεν τους λες και ανοιχτοχέρηδες, αφού δε δίνουν περισσότερο από 15%, πολύ λιγότερο από όλες τις μεγαλύτερες ηλικίες δηλαδή.

Τώρα πριν αρχίσουμε τη σκληρή κριτική, να τονίσουμε πώς η έρευνα κατέληξε πώς δεν είναι θέμα ηλικίας αλλά καθαρά θέμα χρημάτων. Για να στο πούμε πολύ απλά: οι millennials βγάζουν λιγότερα λεφτά από ότι οι διευθυντές τους που έχουν πατήσει τα 40 τους χρόνια.

Έτσι ή αλλιώς, το φιλοδώρημα είναι ένα πολύ σημαντικό στοιχείο για τους ανθρώπους που δουλεύουν στο service. Σε αυτό βασίζονται για να καλύψουν το μισθολογικό κενό που δημιουργούν οι -συνήθως- κάκιστες απολαβές που έχουν για την, συνήθως, αρκετά κουραστική δουλειά που κάνουν. Για αυτό και τελικά αυτή η τάση των millennials, που σίγουρα έχει ελαφρυντικά, ίσως να δείχνει μια έλλειψη εργασιακής αλληλεγγύης.

Τέλος, σε άλλα νέα, η ίδια έρευνα κατέληξε πώς οι γυναίκες συνήθως αφήνουν μεγαλύτερο φιλοδώρημα από ότι οι άντρες, ενώ η ηλικιακή ομάδα που αφήνει πιο εύκολα λεφτά στο τραπέζι είναι εκείνη της τρίτης ηλικίας. Βλέπεις υπάρχει και η συνήθεια με το χαρτζιλίκι για τα εγγόνια που είναι η καλύτερη προπόνηση.

Σε κάθε περίπτωση πάντως, καλό είναι να αφήνουμε φιλοδώρημα στα παιδιά που δουλεύουν στο service, αφού δεν είναι δύσκολο αύριο, μεθαύριο να βρεθούμε κι εμείς στη θέση τους -σε μια δουλειά που τα tips θα είναι ένα σημαντικό μηνιαίο εισόδημα.

Από: Esquire US