Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα, οι εργαζόμενοι αφιερώνουν λιγότερο χρόνο σε meetings, κάτι που έχει οδηγήσει σε αύξηση της παραγωγικότητας.

Επιπλέον, οι εταιρείες αντιλαμβανόμενες τη σημασία της αποτελεσματικής χρήσης του χρόνου, έχουν αρχίσει να μειώνουν τις περιττές συναντήσεις. Αυτή η πρακτική επιτρέπει στους υπαλλήλους να επικεντρώνονται περισσότερο στις κύριες αρμοδιότητές τους, με αποτέλεσμα τη σημαντική βελτίωση της αποδοτικότητας και της εργασιακής ικανοποίησης.

Συνεπώς, αυτή η στρατηγική δεν ενισχύει απλώς την απόδοση των εργαζομένων, αλλά και τον έλεγχο που έχουν στο πρόγραμμά τους.

Η σωστή διαχείριση του χρόνου λοιπόν αποδεικνύεται κρίσιμη για την επίτευξη ακόμη καλύτερων επιδόσεων στο εργασιακό περιβάλλον. Ενώ μεταξύ μας, πρέπει να παραδεχτούμε ότι πολλά από τα meetings, πολλές φορές, είναι απλώς ανούσια. Ωστόσο, κάλλιο αργά παρά ποτέ. 

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.