Η σεζόν 2025/26 του Champions League ξεκίνησε στις 16 Σεπτεμβρίου. Πολλοί τη θεωρούν την κορυφαία διασυλλογική διοργάνωση στον κόσμο και όχι άδικα. Πέρα όμως από τις ίδιες τις ομάδες, ενδιαφέρον έχει και ποιες εταιρείες σπορ ενδυμάτων τις ντύνουν.
Τρεις μεγάλοι παίκτες κυριαρχούν στην Ευρώπη: Adidas, Nike και Puma. Ωστόσο, κι άλλες μάρκες διεκδικούν τη θέση τους στην ελίτ.
Τα brands του Champions League 2025-2026
Adidas
Η Adidas έχει τη μεγαλύτερη παρουσία με δώδεκα συλλόγους. Ανάμεσά τους ξεχωρίζουν η Ρεάλ Μαδρίτης, με συμβόλαιο ως το 2028 που ξεπερνά τα 100 εκατ. ευρώ τον χρόνο, και η Λίβερπουλ, με πολυετή συμφωνία περίπου 70 εκατ. ετησίως. Η εταιρεία συνεργάζεται επίσης με την Μπάγερν Μονάχου (900 εκατ. έως το 2030), την Άρσεναλ (ως το 2030), τη Γιουβέντους (ως το 2037) και τη Νιούκαστλ (35 εκατ. ετησίως). Στη λίστα της βρίσκονται επίσης Άιντραχτ Φρανκφούρτης, Ολυμπιακός, Κοπεγχάγη, Καραμπάγκ και Μπενφίκα.
Nike
Η Nike, ο αμερικανικός κολοσσός, ντύνει την Παρί Σεν Ζερμέν με συμβόλαιο άνω των 50 εκατ. ευρώ, αλλά και την Ίντερ, με συμφωνία μέχρι το 2031 αξίας 30 εκατ. ετησίως. Το μεγαλύτερο deal είναι με τη Μπαρτσελόνα: συμβόλαιο ως το 2038 που αγγίζει το 1,7 δισ. ευρώ. Στη λίστα βρίσκονται ακόμη η Ατλέτικο Μαδρίτης (ως το 2035), η Τσέλσι, η Τότεναμ (ως το 2033), η Σπόρτινγκ Λισαβόνας και η Ουνιόν Σεν Ζιλουάζ.
Puma
Η Puma εκπροσωπείται με επτά ομάδες. Ξεχωρίζει η Μάντσεστερ Σίτι, με συνεργασία που ξεκίνησε το 2019, αλλά και η Μπορούσια Ντόρτμουντ, με ανανέωση ως το 2034 ύψους 400 εκατ. ευρώ. Στο ρόστερ της Puma βρίσκονται επίσης η Γαλατασαράι (ως το 2029), η Μαρσέιγ, η Αϊντχόφεν και η Πάφος, η οποία μπήκε για πρώτη φορά στη διοργάνωση.
Νέες παρουσίες
Πέρα από τις μεγάλες τρεις, υπάρχουν και άλλες μάρκες. Η Castore έντυσε την Αθλέτικ Μπιλμπάο, που επέστρεψε μετά από 11 χρόνια, με συμβόλαιο 4,5 εκατ. ευρώ ως το 2030, αλλά και τον Ερυθρό Αστέρα. Η New Balance συνεργάζεται με την Αταλάντα και τη Λεβερκούζεν, η Joma με τη Βιγιαρεάλ (ως το 2027) και την Καϊράτ Αλμάτι, ενώ η Mizuno ξεκίνησε με τη Μονακό ως το 2030. Τέλος, η Emporio Armani μέσω της EA7 συνεχίζει να ντύνει τη Νάπολι, δίνοντας μια πιο κομψή πινελιά στο Champions League.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.