Το μακρινό 2010 έγινε η πρώτη "Decision" του LeBron James, η οποία έμεινε στην ιστορία του αθλητισμού. Ο τότε σταρ των Cleveland Cavaliers αποφάσισε να ανακοινώσει τον επόμενο σταθμό της καριέρας του σε τηλεοτπική προβολή. "I’m gonna take my talents to South Beach" και όλοι ήξεραν τότε πως πηγαίνει στους Miami Heat για να φτιάξει μια θρυλική τριάδα με τους Chris Bosh και Dwayne Wade. Αυτή η απόφασή του το 2010 είχε διχάσει πολλούς ως μία προσπάθεια αυτοπροβολής. Ο LeBron James τότε δεν είχε ακόμα δαχτυλίδι πρωταθλητή.
Αν εκείνη η πρώτη φορά δημιούργησε ανάμικτα συναισθήματα στον κόσμο η "Second Decision" της Δευτέρας 7/10 ήταν με διαφορά η πιο αμήχανη στιγμή στην τεράστια καριέρα του.
Spoiler Alert: ήταν διαφήμιση ποτού
LeBron James: Γιατί απογοήτευσε τους φανς του λόγω μιας διαφήμισης
Ο LeBron James ετοιμάζεται να μπει στην 23η σεζόν της καριέρας του. Η ομάδα του, Los Angeles Lakers, πραγματικά φέτος έχει ευκαιρία για κάτι πολύ καλό. Μην ξεχνάμε πως με κάποιον τρόπο κατάφεραν να έχουν στο ρόστερ τους τον υπερπαίκτη Λούκα Ντόντσιτς. Ο 39χρονος σούπερ σταρ θέλησε να σατιρίσει την τότε αποκάλυψη τς free agency του 2010.
Την Κυριακή 6/10 ο James ανέβασε στο X ότι τη Δευτέρα 7/10 θα ανακοινώσει την "Απόφαση των Αποφάσεων". Με αυτή την ονομασία δεν υπήρχε περίπτωση τα social media να μην πάρουν φωτιά για μία σειρά από λόγους.
Η "Decision" είναι ένα από τα πιο επιδραστικά εξωαγωνιστικά αθλητικά γεγονότα της γενιάς μου. Τότε κατάφερε να συγκεντρώσει 13 εκατομμύρια τηλεθεατές, περισσότερους και από οσους είδαν φέτος τους τελικούς του ΝΒΑ. Παράλληλα με την τηλεοπτική εκπομπή οι φανς του και οπαδοί των Cavaliers στο Οχάιο έκαιγαν τις φανέλες του σε live μετάδοση.
O LeBron James ήξερε καλά το τι legacy κουβαλάει από μόνη της η αναφορά στη λέξη "Decision". Μαζί με αυτόν γνώριζε και ο υπόλοιπος κόσμος σε αυτόν τον πλανήτη. Πολλοί πίστεψαν ότι θα ανακοινώσει την απόσυρσή του από την ενεργό δράση, αν και αυτό δεν προέκυπτε από τα μέχρι στιγμής δεδομένα. Το hashtag στο X έγινε πρώτο παγκοσμίως και την ίδια ώρα φίλαθλοι εξαντλούσαν τα εισίτηρια των Lakers, πιστεύοντας ότι είναι η τελευταία φορά που θα τον δουν να αγωνίζεσται στο Staples Center.
Για τους πιο ψύχραιμους η πιο λογική επιλογή ήταν πως επρόκειται για μία διαφημιστική καμπάνια. Θα μπορούσε κάτι σχετικά με την Amazon Prime Day ή την Apple.
Τελικά όλα αυτά πήγαν περίπατο καθώς όλα ήταν για χάρη μιας διαφήμισης της Hennessy και όχι τόσο καλής. Μάλιστα φοράει ακριβώς και τα ίδια ρούχα με το 2010.
Η ανακοίνωση του ίδιου ήταν και αυτή πολύ περίεργη. Όλοι περίμεναν στις 7 μ.μ ώρα Ελλάδας αλλά από τις 5.30 μ.μ είχε γίνει ήδη γνωστό από την ίδια την εταιρεία. Ο James το έκανε repost στο προφίλ του βάζοντας απλά δύο emoji, δείχνοντας μάλλον και ο ίδιος ότι μιλάμε για κάποιου είδους φιάσκο.
Πολλές φορές στεναχωρεί τον απλό κόσμο, όταν νιώθει ότι τον έχουν γραμμένο τα ινδάλματά του. Αυτοί για τους οποίους αγάπησαν ένα άθλημα, ξενύχτησαν για να δουν έναν αγώνα κρυφά από τους γονείς σαν πιτσιρίκια ή αγόρασαν μια φανέλα τους τα Χριστούγεννα. Όταν ένας legend παίζει έτσι με το συναίσθημα των θαυμαστών του είναι ακραία ενοχλητικό.
Παράλληλα είναι κρίμα που "πέταξε" στον κάλαθο των αχρήστων το legacy του Decision έτσι απλά, για να διαφημίσει δηλαδή ένα κονιάκ. Θα περίμενες όντως κάτι αντάξιο του μεγαλείου του, όταν όντως αποφασίσει ο ίδιος να κλείσει την καριέρα του.
Φαντάζεστε τον Michael Jordan, όταν επέστρεφε, να έγραφε το legendary "Ι’m Back" για να διαφημίσει σαγιονάρες Mitsuko;
Σίγουρα το περιστατικό αμαυρώνει κατά πολύ το legacy του LeBron θέλοντας και μη, οπότε έχει ενδιαφέρον για το πως θα αντιδράσει και ο ίδιος.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.