Η Louis Vuitton θα μας κάνει να χορέψουμε με τα ηχεία της

Ο οίκος μόδας παρουσιάζει το φορητό ηχείο LV Nanogram.

Γράφει: Παύλος Κρούστης 06 Φεβρουαρίου 2024

Μια συμφωνία ήχου και στυλ παρουσίασε η Louis Vuitton. Η συλλογή των χειροποίητων αντικειμένων που συνδέονται με τον γαλλικό οίκο μόδας επεκτείνεται με το νέο φορητό ηχείο, LV Nanogram.

Πρόκειται για ένα must-have αντικείμενο για τους λάτρεις της πολυτέλειας σε όλες τις παραλλαγές της. Το ηχείο διατίθεται σε τρεις εκδόσεις: Silver, Copper και το πράσινο χακί, Damoflage. Η τελευταία είναι μια περιορισμένη έκδοση που δημιουργήθηκε από τον δημιουργικό διευθυντή της ανδρικής ένδυσης της Louis Vuitton, Pharrell Williams.

Η Louis Vuitton θα μας κάνει να χορέψουμε με τα ηχεία τηςEsquire IT

Μοναδικός σχεδιασμός

Το ηχείο έχει μοναδικό σχεδιασμό, που το βοηθά για να γίνει άμεσα αναγνωρίσιμο: το σχήμα του είναι δισκοειδές, όπως ακριβώς μια από τις εμβληματικές τσάντες της μάρκας, η Toupie, και διαθέτει ακόμη και δερμάτινη λαβή. Η επιφάνεια έχει αποτυπωμένο το λογότυπο και το μονόγραμμα της Louis Vuitton.

Πέρα από την υψηλή αισθητική που κρύβεται πίσω από αυτό το αξεσουάρ, υπάρχει επίσης και εξελιγμένη τεχνολογία. Κάτω από την κομψή επιφάνειά του, το ηχείο ορίζεται από την κορυφαία ηχητική του απόδοση. Αναπτύχθηκε με την τεχνογνωσία της Harman, με την παγκόσμια φήμη στον τομέα του ήχου, και παρέχει πλούσιο, συμπαγή ήχο με αξιοσημείωτη συχνοτική απόκριση.

Louis Vuitton NanogramEsquire IT

Ανεξάρτητα από τις compact αναλογίες και το φορητό προφίλ του, μπορεί να φτάσει σε μέγιστη ένταση 84 dB και να προσφέρει αυτονομία 17 ωρών.

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.