Ο Pharrell Williams είναι ο νέος δημιουργικός διευθυντής των αντρικών συλλογών Louis Vuitton

Ο αμερικανός superstar επικράτησε με το ταλέντο του έναντι των φημολογούμενων μνηστήρων με το καθαρά fashion υπόβαθρο.

Χθες, του Αγίου Βαλεντίνου ανήμερα, γύρω στις επτά το απόγευμα ώρα Ελλάδος, επιβεβαιώθηκε αυτό που λίγες ώρες πριν είχε διαρρεύσει ως φήμη. Ο Pharrell Williams, ο megastar της μουσικής βιομηχανίας που επί χρόνια φλερτάρει με την Ιερουσαλήμ της αντρικής μόδας, αναλαμβάνει τη δημιουργική διεύθυνση των αντρικών συλλογών του οίκου Louis Vuitton, που ήταν ακέφαλες μετά τον θάνατο του Virgil Abloh τον Νοέμβριο του 2021, ο οποίος, ειρήσθω εν παρόδω, υπήρξε στενός φίλος του.

Μάλιστα, η πρώτη συλλογή που θα φέρει την αισθητική υπογραφή του θα παρουσιαστεί τον Ιούνιο στο Παρίσι. Και κάπως έτσι, με μια επιλογή που είναι την ίδια στιγμή παράδοξη και αναμενόμενη, κοινώς αμφιθυμικά συναρπαστική, συνεχίζουμε να βαδίζουμε στο μονοπάτι των superstars που τίθενται ως ηγέτες στα μεγάλα maisons της υψηλής (ή απλώς πανάκριβης) ραπτικής. 

Το χρονικό μιας προαναγγελθείσας συνεργασίας

Για να εντοπίσουμε το νήμα της αρχής αυτού του φλερτ, θα πρέπει να πάμε τον χρόνο πίσω, στο 2004, όταν ο Williams συνεργάστηκε για πρώτη φορά με τον ιστορικό γαλλικό οίκο, πράγμα που επανέλαβε το 2008.

Η στενή σχέση του Αμερικανού μουσικού με τη μόδα, πάντως, είχε ξεκινήσει νωρίτερα, το 2003, όταν μαζί με τον Nigo είχαν ιδρύσει το brand Billionaire Boys Club.

Ο Nigo, εικάζουμε καθώς κανείς δεν μας το απαγορεύει, ενδεχομένως να έχει παίξει και τον ρόλο της προξενήτρας, καθώς από πρόπερσι είναι ο δημιουργικός διευθυντής του οίκου Kenzo, που ανήκει και αυτός στον όμιλο LVMH.

Το μέλλον προβλέπεται δημιουργικό

Οι φήμες σχετικά με το ποια ή ποιος θα αναλάμβανε τη θέση που είχε μείνει χηρεύουσα μετά τον θάνατο του Virgil Abloh έδιναν και έπαιρναν επί πολλούς μήνες, καθώς οι συλλογές που εν τω μεταξύ παρουσιάζονταν ήταν ομάζ στον εκλιπόντα σχεδιαστή, από την ομάδα των συνεργατών που άφησε πίσω του. Δύο μόνο από τα ονόματα που είχαν ακουστεί ήταν του Colm Dillane και της Grace Wales Bonner.

Παρ' όλα αυτά, ω, τι έκπληξη, επιλέχθηκε ένας καλλιτέχνης που το ταλέντο τού ξεχειλίζει από τα μπατζάκια και που μπορεί να έχει, προφανώς, τον ρόλο του ενορχηστρωτή ενός νέου οράματος για το τι σημαίνει το όνομα Louis Vuitton, τώρα και στο μέλλον. 

 

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.

 

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Ζηλέψαμε το πανάκριβο -και απλησίαστο- ρολόι του Pep Guardiola

Εκτός από σπάνιο, στοιχίζει 1,26 εκατ. ευρώ. Κατάλαβες τώρα γιατί το λέμε απλησίαστο;

Γραφει Γιαννης Σπανος

Ο Αντώνης Τσαπατάκης βρήκε τα must have items της άνοιξης

Ο Παραολυμπιονίκης και Παγκόσμιος Πρωταθλητής Κολύμβησης εντόπισε στη The Bostonians όλα όσα χρειάζεται η ανοιξιάτικη γκαρνταρόμπα σου.

Το νέο Superocean Automatic 44 της Breitling είναι εμπνευσμένο από το ελληνικό καλοκαίρι

Πρόκειται για το απόλυτο ρολόι για το νερό που συνδυάζει απόδοση και στυλ και έχει πρωταγωνιστή στη διαφημιστική του καμπάνια τον Σωτήρη Κοντιζά.

Η Salomon παρουσιάζει τη νέα σειρά προϊόντων πεζοπορίας για την άνοιξη και το καλοκαίρι του 2024

"Δεν χρειάζεται να διαλέξετε μεταξύ του να είστε κατάλληλα ντυμένοι για την ύπαιθρο και του να είστε κομψοί", υπογραμμίζει ο Pete Cameron, Διευθυντής Μάρκετινγκ Προϊόντων της Salomon Outdoor.

Τα πιο διάσημα sneakers στο Instagram

10 αθλητικά παπούτσια που έχουν σίγουρα περάσει από το feed σου.

Γραφει Νικη Κοντομηνα