
Η καμπάνια της adidas ενώνει κορυφαίους αθλητές παγκοσμίου επιπέδου για να βοηθήσει τη νέα γενιά αθλητών
"You Got This".

Η adidas ενώνει τα μεγαλύτερα ονόματα των αθλητών της με στόχο να βοηθήσει τους καθημερινούς αθλητές να ξεπεράσουν την αρνητική πίεση που ενδεχομένως βιώνουν και να καταφέρουν αναδείξουν τις δυνατότητές τους.
Η βασική ιδέα της νέας παγκόσμιας καμπάνιας του brand προέρχεται από σχόλια και πληροφορίες καταναλωτών από όλο τον κόσμο, πως για πολλούς ανθρώπους η αρνητική πίεση μπορεί να επηρεάσει τη χαρά που προσφέρει ο αθλητισμός. Για να βοηθήσει στην αντιμετώπιση αυτού του ζητήματος κατά τη διάρκεια της καμπάνιας, η adidas παρουσιάζει μια σειρά ιστοριών από εμπειρίες αθλητών της, μαζί με οδηγίες και συμβουλές από ειδικούς για να βοηθήσουν τους αθλητές σε οποιοδήποτε επίπεδο να καταπολεμήσουν την αρνητική πίεση στον αθλητισμό.
Την έναρξη αυτής της καμπάνιας σήμανε η κυκλοφορία ενός φιλμ 90 δευτερολέπτων που είναι αφιερωμένο σε όλους τους αθλητές που καθημερινά αντιμετωπίζουν την πίεση, το "βάρος" των προσδοκιών και το άγχος του αθλητισμού. Η κορύφωση έρχεται όμως τη στιγμή που ο αθλητής καταφέρνει να βγάλει από το μυαλό του τις αρνητικές σκέψεις κρατώντας μόνο το μότο "You Got This" ώστε να ζήσει μια στιγμή θριάμβου.
Πρωταγωνιστές αυτού του φιλμ, υπό τη μουσική υπόκρουση του διαχρονικού κομματιού των Queen μαζί με τον David Bowie "Under Pressure", είναι ορισμένα είδωλα του αθλητισμού όπως: Lionel Messi, Anthony Edwards, Jude Bellingham, Pat Mahomes, Trinity Rodman, Linda Caicedo, Rohit Sharma και η εθνική ομάδα Rugby της Νέας Ζηλανδίας, All Blacks. Κάθε αθλητής δείχνει με ποιον τρόπο διαχειρίζεται την πίεση για να βοηθήσει και να εμπνεύσει τους καθημερινούς αθλητές να κάνουν το ίδιο.

Με αφορμή αυτή την καμπάνια, η adidas συνεργάστηκε με τη neuro11, μια ομάδα που αποτελείται από κορυφαίους νευροεπιστήμονες που ειδικεύονται στον αθλητισμό. Μέσα από εγκεφαλικές μετρήσεις σε ανερχόμενους αθλητές, και σε κορυφαίους αθλητές της adidas (Emiliano Martinez, Ludvig Adberg, Nneka Ogwumike, Rose Zhang και Stina Blackstenius), εξηγούνται οι "μηχανισμοί" με τους οποίους οι κορυφαίοι αθλητές διαχειρίζονται και ξεπερνούν την πίεση που τους δημιουργούν οι συνθήκες του αθλητισμού.
Μιλώντας για τη νέα καμπάνια, ο Florian Alt, VP του Global Brand Comms της adidas, δήλωσε: "Σε μια χρονιά που είναι αφιερωμένη στον αθλητισμό, η adidas έχει ως βασικό στόχο να εμπνεύσει ένα νέο κύμα αθλητών σε όλο τον κόσμο. Για αυτό δημιουργήσαμε μια καμπάνια για να βοηθήσουμε τους νεαρούς παίκτες να αντιμετωπίσουν ένα παγκόσμιο εμπόδιο, την πίεση. Η νέα μας καμπάνια έχει σχεδιαστεί με στόχο να επιστρέψει η χαρά του αθλητισμό και να παρακινήσει όλους τους αθλητές με ένα απλό μήνυμα: You got this".
Η καμπάνια πλαισιώνεται από αναρτήσεις αθλητών από ένα ευρύ φάσμα αθλημάτων. Στη χώρα μας πρωταγωνιστές της καμπάνιας είναι οι: Κώστας Τσιμίκας, Μίλτος Τεντόγλου, Νάσος Γκαβέλας, Φώτης Ιωαννίδης, Κώστας Φορτούνης, Γιώργος Μασούρας, Κώστας Σλούκας, Ελίνα Τζένγκο, Θωμαή Βαρδάλη, Κωνσταντίνος Γαλανόπουλος, Μιχάλης Λούντζης, Στέφανος Τζίμας, Κωνσταντίνος Κουλιεράκης, Σωτήρης Αλεξανδρόπουλος και οι ΜΠΑΜ FC.

Επισκεφτείτε το adidas.gr για να μάθετε περισσότερα σχετικά με την καμπάνια και μείνετε συντονισμένοι στο instagram.com/adidas και στο tiktok.com/adidas.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
Για τη νέα συλλογή της Diesel είμαστε όλοι ένοχοι, και μας αρέσει
Αν το να έχεις στυλ και να το υποστηρίζεις μέχρι τελείας είναι έγκλημα, τότε... Guilty as charged!
THE BOSTONIANS FW’25: Ανακαλώντας το στυλ των 90s & 00s, με μια νέα, σύγχρονη ματιά
Η νέα συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025 της The Bostonians αντλεί έμπνευση από τα ’90s και ’00s, με ποιοτικά υφάσματα, καθαρές γραμμές και διαχρονικό στιλ για κάθε στιγμή της ημέρας.
Rosie Huntington-Whiteley & Jason Statham, το νέο 'πρόσωπο' της πολυτέλειας
Η συλλογή Ultrafine Cashmere της Falconeri καταδεικνύει ότι τα καλύτερα πράγματα στη ζωή δε "φωνάζουν". Και όταν καταφέρεις να τα εντοπίσεις, δεν τα αποχωρίζεσαι.
Η TAG Heuer ξεκινά ένα νέο κεφάλαιο ψηφιακής avant-garde ωρολογοποιίας
Η TAG Heuer παρουσιάζει την πέμπτη γενιά του Connected, του πιο προηγμένου συνδεδεμένου ρολογιού που έχει δημιουργήσει ποτέ.
Είναι εθιστικά τα τατουάζ; 6 tattoo artists απαντούν σε 10 καυτές απορίες μας
Λίγο πριν από την 9η Athens Tattoo Expo, οι πλέον δημοφιλείς Last Hope, Macabre, Panos Ntolas, Pande-lee, Proki και Sloan_Purple αναλαμβάνουν να δώσουν εξήγηση σε πράγματα που σπάνια μπαίνουμε στη διαδικασία να ρωτήσουμε για την τέχνη του τατουάζ.
Γραφει Ραφαελλα ΡαλληΣτη Dirty Laundry βρήκαμε τα μόνα ρούχα που χρειάζεσαι για τη νέα σεζόν
Η νέα, εκπληκτική συλλογή της DIRTY LAUNDRY FW25 βαδίζει στην εποχή του Cool Luxury, αποδεικνύοντας πως η πολυτέλεια μπορεί, και είναι αλληλένδετη με την άνεση.